Logo

Marketing MIX

Ambientowa akcja promująca Dekoral Fashion

8 maja na Dworcu Centralnym w Warszawie pojawiła się instalacja ambientowa, której głównym elementem jest kubik świetlny, reagujący różnymi kolorami na myśli badanych osób. Jest to drugi etap kampanii promocyjnej „Kolorowa Polska”, realizowanej przez Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral Fashion, który potrwa do 9 czerwca.

„Kolorowa Polska” to ogólnopolska akcja badawcza, która ma pomóc poznać preferencje kolorystyczne Polaków. Biuro Podróży Reklamy bada preferencje kolorystyczne w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Z początkiem maja rozpoczął się drugi etap akcji, który obejmuje działania ambientowe. Odbywa się on na początku w Warszawie (Dworzec Warszawa Centralna, 8-14 maja), a następnie we Wrocławiu (Magnolia Park, 3-9 czerwca).

Oprócz wspomnianej instalacji, Biuro Podróży Reklamy przygotowało grę na urządzenia mobilne, z której będzie można skorzystać na stanowisku ambientowym. Polega ona na zapamiętaniu w ciągu 20 sekund kolorów z palety fashion collection Dekoral Fashion, które wyświetlane są na ekranie telewizora lub tabletu. Następnie w ciągu kolejnych 60 sekund, użytkownik stara się uzyskać jak największą liczbę poprawnych połączeń kolorów i ich nazw. Najlepsi zawodnicy wygrają po jednym iPhone 5C – jeden będzie do zdobycia w Warszawie i jeden we Wrocławiu.

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing manager a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.

Zdjęcie: Agnieszka Sosnowska, Biuro Podróży Reklamy

Więcej informacji na stronie.