Logo

Marketing MIX

Digital One tworzy Grupę, powstała spółka Digital One BPO

Na rynku debiutuje „siostrzana” spółka agencji Digital One, o nazwie Digital One BPO, która będzie specjalizować się w rozwiązaniach technologicznych. Digital One BPO ma stać się hubem digital production dla partnerów z rynków zagranicznych, poszukujących w Polsce rozwiązań korzystnych ekonomicznie i najwyższej jakości. Spółka otrzymała zezwolenie na prowadzenie działalności w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej i właśnie dziś Grupa Digital One otwiera tam swoje nowe biuro. Do 2019 roku nowa spółka w Grupie planuje ponieść wydatki inwestycyjne w wysokości co najmniej 1,5 mln zł, a do 2016 roku zatrudnić przynajmniej piętnastu nowych pracowników.

Swoje działania prowadzone od 15 lat (w ramach agencji interaktywnej Digital One) Grupa Digital One planuje rozszerzyć o outsourcing procesów biznesowych (BPO) w dziedzinie nowych technologii oraz programowania.

– W ofercie Grupy Digital One będą się łączyły dwa środowiska interaktywne: jedno świadczące usługi technologiczne oraz drugie dostarczające klientom rozwiązania kreatywno-strategiczne – wyjaśnia Olgierd Cygan, prezes zarządu Digital One. – Kompetencje realizacyjne, w wielu wypadkach decydują o sukcesie lub porażce projektów digitalowych, dlatego chcemy wykorzystać nasze doświadczenie oraz mocny zespół produkcyjny do rozszerzenia obszaru naszych działań i aktywnie wyjść z ofertą typu digital production hub na rynki zagraniczne – dodaje.

Digital One dotychczas prowadziła kampanie dla marek globalnych na kilkunastu rynkach europejskich, co pozwalało synchronizować je pomiędzy poszczególnymi krajami, a także pomiędzy nimi a centralą.  – Jeden punkt kontaktu dla dużych, międzynarodowych brandów to gwarancja synergii, jak i spójności wdrożeń, uproszczenia struktury i modelu współpracy, ale przede wszystkim rozwiązanie korzystne ekonomicznie. Usługi BPO zlokalizowane w naszej części Europy mają również tę przewagą nad rynkami dalekowschodnimi, że pozwalają ominąć bariery czasowe oraz komunikacyjne – mówi Olgierd Cygan – Przed naszym digitalowym hubem w tym roku jest wyzwanie zdobycia zagranicznych rynków. Wesprzeć ma je systematycznie wzmacniany zespół, zarówno jeśli chodzi o zasoby Digital One BPO, jak i Digital One.

Do 2019 roku nowa spółka w Grupie planuje ponieść wydatki inwestycyjne w wysokości co najmniej 1,5 mln zł, a do 2016 roku zatrudnić przynajmniej piętnastu nowych pracowników.