Podczas Forum Inbound Marketing zaproszeni goście przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań. Prelegentami będą osoby z międzynarodowym doświadczeniem. Poruszą trudne tematy, ale i zaprezentują sprawdzone rozwiązania.
O swoich doświadczeniach opowiedzą m.in. Konrad Mokrzanski (IBM Polska), Anna Telakowiec (Bonduelle), Maciej Tesławski (Marketing Communication Academy).
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję wysłuchać prelekcji plenarnej, wystąpień podzielonych na ciekawe ścieżki tematyczne oraz zdobyć wiedzę biorąc udział w specjalnie przygotowanych warsztatach.
Kluczowe zagadnienia:
-jak stosować content marketing?
-skuteczne pozycjonowanie/optymalizacja treści w wyszukiwarkach internetowych,
-wdrażanie inbound marketingu w przedsiębiorstwie
-kanały docierania do klienta: rola mediów społecznościowych, siła bloga, możliwości kanału video,
-wykorzystanie strategii inboundu w sprzedaży i generowanie leadów,
-big data vs. huge data – wykorzystanie danych
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej.
Forum Inbound Marketing odbędzie się 15-16 września 2014 w Digital Knowledge Village przy ulicy Puławskiej 465 w Warszawie.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Więcej informacji na inboundmarketing.nf.pl