Podczas Forum Inbound Marketing zaproszeni goście przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań.
O swoich doświadczeniach opowiedzą m.in. Konrad Mokrzanski (IBM Polska), Anna Telakowiec (Bonduelle), Maciej Tesławski (Marketing Communication Academy).
Kluczowe zagadnienia:
-jak stosować content marketing?
-skuteczne pozycjonowanie/optymalizacja treści w wyszukiwarkach internetowych,
-wdrażanie inbound marketingu w przedsiębiorstwie
-kanały docierania do klienta: rola mediów społecznościowych, siła bloga, możliwości kanału video,
-wykorzystanie strategii inboundu w sprzedaży i generowanie leadów,
-big data vs. huge data – wykorzystanie danych
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej.
Forum Inbound Marketing odbędzie się 15-16 września 2014 w Digital Knowledge Village przy ulicy Puławskiej 465 w Warszawie.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Więcej informacji na inboundmarketing.nf.pl