Logo

Trade marketing

KDS  poleca na lato – etykiety termochromowe

Wyobraź sobie… batonik, który daje Ci znać, że: „jest mi za gorąco, schowaj mnie do cienia” lub piwo z napisem „wsadź mnie do lodówki” – takie nowe rozwiązania dla konsumentów dają etykiety termochromowe.

Jak informuje producent, etykiety termochromowe charakteryzują się tym, że część grafiki wydrukowana jest ze specjalnej farby termochromowej, która w zależności od temperatury w jakiej znajduje się produkt (np. lodówka, czy ciepło światła słonecznego) zmienia swój kolor (odbarwia się). Efekt jest odwracalny. Możliwe opcje to temperatury od +55 do -10 stopni Celsjusza! Dostępne kombinacje kolorystyczne: czerwony, niebieski, czarny, pomarańczowy. Tego typu etykiety znajdują zastosowanie w przypadku napojów alkoholowych (piwo, wino, wódka), słodyczy z dodatkiem czekolady czy mrożonek.

– Etykiety termochromowe informują klienta, że jego produkt nie ma odpowiedniej temperatury spożycia zalecanej przez producenta. To nowość w druku techniką fleksograficzną, dlatego obserwujemy zainteresowanie tym produktem. Jednak nie realizujemy póki co zleceń; Jak to z nowością należy zaczekać, aż klient przekona się do produktu – wyjaśnia Patrycja Oleksy z działu marketingu KDS Drukarnia Etykiet.

www.kds.com.pl

JK