Logo

Trade marketing

Wyspy Piękna Dr Ireny Eris w galeriach handlowych

Wystartowała kampania Dr Irena Eris Holistic Beauty – Wyspy Piękna w wyselekcjonowanych galeriach handlowych i biurowcach

W ramach kampanii experiential marketingowej marki Dr Irena Eris doświadczone dermokonsultantki przeprowadzają profesjonalną diagnozę skóry, dopasowując kosmetyki marki Dr Irena Eris do potrzeb konsumentek. Przez ponad 100 dni odwiedzający strefę będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad eksperckich, badań skóry, makijaży oraz promocji.

Przygotowana została również specjalna high-end’owa strefa wyposażona w lady ekspozycyjne, kubiki produktowe oraz wydzielone miejsca do badań skóry i makijażu. W strefie znalazły się ścianki totemowe wyposażone w multimedia, a także wydruki wielkoformatowe z key visualami produktów. Całość strefy wykonana została na wysoki połysk, w której przewodnim kolorem jest biel, wykończenia metaliczne, szkło i podświetlenia.

[galeria=”1″]

Dodatkowo w każdą sobotę możemy zapisać się na 30 minutową sesję z wizażystką, która wykona dla nas profesjonalny makijaż specjalnie dobranymi kosmetykami PROVOKE. Na wyspie doświadczamy holistycznego podejścia do piękna marki Dr Irena Eris promując Kosmetyczne Instytuty i Hotele Spa. Osoby odwiedzające wyspy otrzymują próbki dopasowanych kosmetyków oraz materiały o marce i nowych seriach produktowych. Dodatkowo akcja wspiera sprzedaż produktów marki Dr Irena Eris w danym centrum handlowym nagradzając konsumentki za każde dwa zakupione produkty wartościowym prezentem ProVoke.

Jesienią wyspy będą promować markę Dr Irena Eris w: Galerii Dominikańskiej (Wrocław) – we wrześniu, Galerii Katowickiej – w październiku, Galerii Krakowskiej – w listopadzie i Manufakturze (Łódź) w grudniu.  Kampania potrwa do końca 2015 roku i pojawi się w 5 głównych miastach Polski. Za produkcję, koordynację i realizację projektu odpowiada agencja MadeInWarsaw. 

JK