Farmio S.A., producent zdrowej żywności, rozpoczął kampanię reklamową promującą wprowadzenie do oferty firmy „Kurczaka Babuni” wolnego od antybiotyków. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę oraz Internet.
W ramach działań reklamowych spoty promujące „Kurczaka Babuni” będą emitowane na antenie TVP, TVN, Polsat oraz kanałów tematycznych. Reklamy ukarzą się również w prasie ogólnokrajowej, magazynach lifestyle oraz wybranych serwisach online. Działania potrwają do końca czerwca br. Kreacje przygotowała agencja RED8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
[youtube=”ESy8yhxuRtw”]
Kampanię reklamową wspiera akcja edukacyjna pt. „Antybiotyki na talerzu”. Celem projektu jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem stosowania antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży oraz dzieci. Za przygotowanie i realizację strategii PR odpowiada agencja Vision Group.
MO