Logo

Marketing MIX

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Marketing Wizards Group

Dzięki podpisanej 2 czerwca umowie akwizycyjnej do zespołu należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect dołączy ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance.

– Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network. Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. Dzięki temu proces adaptacji i wejścia w struktury grupy będzie sprawny, a nasi Klienci dzięki modelowi operacyjnemu (one P&L) będą mogli uzyskać pełnię benefitów wynikających z przejęcia spółki od pierwszych dni integracji. Czynnikiem sukcesu jest kultura organizacyjna i umiejętność skalowania przejmowanych spółek , co pozwala od 4 lat osiągać bardzo dobre wyniki finansowe i wzrosty do blisko 80% udziału przychodów z szerokich kompetencji w obszarze digital – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

Ponad 60-osobowy zespół pracujący dotychczas w Marketing Wizards oraz zespół iProspect Polska stworzą nową połączoną strukturę pod marką iProspect Polska i rozszerzą digitalowe kompetencje grupy Dentsu w Polsce i na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Na czele nowej struktury staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga, wszyscy w randze członków zarządu. Dodatkowo Magdalena Mulenga będzie odpowiedzialna za integrację zespołów oraz asymilację produktową ze strukturą iProspect Global. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. iProspect Polska świadczy usługi z zakresu performance dla klientów takich jak Lego, MasterCard, adidas, Mattel czy Reebok.

– Dołączenie do Dentsu Aegis Network pozwoli nam utrzymać tempo rozwoju. Jestem bardzo podekscytowany, że możemy połączyć nasze nieszablonowe podejście do performance marketingu z innowacyjnym modelem biznesowym i międzynarodowym  potencjałem Dentsu Aegis Network. Dziś, z zespołem liczącym ponad 80 osób, mamy jasną wizję i cel: zdobycie niekwestionowanej pozycji lidera już w 2016 roku. Będzie to możliwe również dzięki integracji portfolio grupy – mówi Marcin Pogroszewski, partner i dyrektor zarządzający Marketing Wizards.

Obecnie w grupie Dentsu Aegis Network Polska pracuje ponad 600 specjalistów. Na polskim rynku w ramach grupy działają agencje: Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, Hypermedia – linked by Isobar, Posterscope, iProspect, Amplifi, Amnet oraz domy mediowe Carat i Vizeum. 

Nowy zespół iProspect można poznać TUTAJ.

JK