Logo

Marketing MIX

„Rozpal niekończącą się kreatywność” – kampania smartfonu Huawei P8

21 maja swoją polską premierę miał najnowszy smartfon Huawei P8. Wprowadzenie urządzenia do sprzedaży wspiera szeroko zakrojona kampania marketingowa pod hasłem „Rozpal niekończącą się kreatywność”. Działania obejmują m.in. telewizję, outdoor, display, social media oraz blogosferę. Firma Huawei zaprosiła do współpracy grupę artystów, pełnią rolę ambasadorów marki.

W ramach kampanii promocyjnej smartfonu Huawei P8 do współpracy zaproszeni zostali przedstawiciele designu, muzyki, fotografii oraz filmu. Areta Szpura i Karolina Slota, duet projektantek kryjących się pod marką Local Heroes, zaprojektują specjalną kolekcję ubrań inspirowanych smartfonem Huawei P8. Fotograf Łukasz Ziętek, stworzy lookbook kolekcji Local Heroes oraz odkryje wszystkie fotograficzne możliwości nowego smartfona – w tym specjalny tryb „malowania światłem”. Duet reżyserski Natalii Jakubowskiej i Łukasza Gronowskiego obecny będzie przy wszystkich wydarzeniach kampanii, które zarejestrują za pomocą kamery Huawei P8. Piosenkarka młodego pokolenia, Marcelina, pokaże, jak pracuje nad nową płytą i poprowadzi szczegółową relację ze swojej nadchodzącej trasy koncertowej.

– Bycie partnerem technologicznym i współpraca z twórcami, z jednej strony pozwala naszej firmie na wspieranie polskich artystów młodego pokolenia, a z drugiej – przybliża ich dokonania szerokiemu gronu publiczności. Cieszy nas fakt, że to właśnie dzięki możliwościom oferowanym przez Huawei P8, fani artystów będą mieli szansę obserwowania ich pracy na każdym etapie – mówi Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei Consumer BG w Huawei Polska.

Ambasadorzy marki, wykorzystując zaawansowane możliwości smartfonu Huawei P8, będą tworzyli treści, prezentujące ich pracę „od kuchni”. Wszystkie materiały przygotowane przez zaproszone do współpracy gwiazdy będą dystrybuowane na platformach społecznościowych Huawei (m.in. Facebook, Twitter) oraz na kanałach własnych artystów.

Za planowane i zakup mediów ATL odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, wdrożenie działań BTL zostało powierzone agencji New Look Advertising. Za kampanię w mediach społecznościowych oraz content marketing odpowiada agencja Isobar Polska. Agencja przygotuje również platformę Fanclubu Huawei. Obszar działań public relations realizuje Ogilvy PR.

Więcej informacj na temat najnowszych projektów związnych z działaniami promującymi smartfona P8: TUTAJ ORAZ TUTAJ.

JK