Logo

Marketing MIX

Ruszył konkurs McCafé Barista Cup!

Wystartowały ogólnopolskie mistrzostwa baristów McCafé organizowane przez McDonald’s Polska.  Celem konkursu jest wyłonienie wśród pracowników restauracji McDonald’s osób posiadających ponadprzeciętne umiejętności pracy z kawą, pasję i chęć do nauki.

Konkurs McCafé Barista Cup rozpoczął się od ogólnopolskich eliminacji. Zadaniem uczestników było zaprezentowanie umiejętności przygotowywania kawy oraz jej efektownego wykończenia. Jury konkursowe wyłoniono 24 najlepsze zgłoszenia, których autorzy 12 czerwca zmierzą się w Warszawie w walce o tytuł ambasadora marki McCafé.

Ogólnopolskie finały złożą się z 3 etapów. Na każdym z nich uczestnicy będą musieli wykazać się określonymi umiejętnościami. Szóstka najlepszych przejdzie do wielkiego finału, gdzie ich zadaniem będzie wymyślenie własnego, autorskiego napoju kawowego przy wykorzystaniu ściśle określonych składników. Część z tych składników będzie finalistom znana wcześniej, o pozostałych dowiedzą się dopiero w trakcie finału. Turniej zostanie poprzedzony fazą treningową, podczas której finaliści będą szkoleni przez Katarzynę Zyzało.

– Każdy etap konkursu został zaplanowany tak, aby sprawdzić konkretne zdolności uczestników. W trakcie zawodów będziemy zwracać uwagę na umiejętność przygotowania podstawowych napojów kawowych takich jak Latte czy Flat White, oraz na sztukę efektownego wykończenia kawy, czyli Latte Art – mówi Katarzyna Zyzało, Mistrzyni Polski Baristów 2012 i 2014, a jednocześnie specjalistka w zespole McDonald’s Polska odpowiedzialna za rozwój McCafé.

McCafé Barista Cup to nie tylko szansa na sprawdzenie swoich umiejętności. To także możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród finansowych i rzeczowych zarówno dla zwycięzców, jak i dla restauracji w których na co dzień pracują.

Partnerem konkursu jest MONIN, największy francuski producent naturalnych syropów do kaw i drinków, ekskluzywnych likierów, sosów do lodów oraz puree owocowych oraz firma Best Coffee Systems, oficjalny dystrybutor ekspresów marki FRANKE w Polsce. 

JK