Logo

Trade marketing

Redesign opakowań Międzybrodzkich Makaronów

Popularne świderki i inne makarony firmowane przez firmę Międzybrodzkie Makarony można kupić w nowych opakowaniach.

Firma Międzybrodzkie Makarony istnieje już od 1991 roku. Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom rynku zdecydowano się na unowocześnienie szaty graficznej opakowań, tak aby była ona jeszcze bardziej przyjazna dla konsumenta. Firma Międzybrodzkie Makarony chce uniknąć drastycznejzmiany, aby nie zrazić swoich dotychczasowych klientów. Z tego powodu aktualizacje wizerunkowe będą wdrażane stopniowo. Nowy design opakowań będzie przejrzysty, znajdować się będą na nim wszystkie niezbędna dla osoby kupującej informacje. Kolorystyka pozostanie bez zmian.

– Nasza firma kojarzy się z kolorem żółtym, dlatego nie chcemy z niego rezygnować. Dotychczasowi klienci przyzwyczaili się do tej barwy. Zmieniamy opakowania ponieważ chcemy iść z duchem czasu, nowa szata graficzna będzie bardziej nowoczesna. Zawartość w dalszym ciągu będzie najwyższej jakości – mówi Beata Szostak, współwłaściciel firmy Międzybrodzkie Makarony.

Jak informuje producent, sekret Międzybrodzkich Makaronów tkwi w unikalnej, istniejącej od dawna recepturze, której cechą charakterystyczną jest użycie świeżych, wybijanych wprost ze skorupki jaj oraz mąki z pszenicy durum. Dzięki temu makarony są sprężyste i dwukrotne zwiększają swoją objętość podczas gotowania.

www.miedzybrodzki.pl

JK