Podczas najbliższej edycji wydarzenia zostaną pokazane proste i możliwe do wdrożenia dla każdego zasady, które pozwolą samodzielnie prowadzić działania Inbound Marketingowe. Zostaną zaprezentowane konkretne przykłady “biznesowych case study” z udziałem firm, które zwiększyły liczbę użytkowników i klientów w krótkim czasie z poniesieniem niższych kosztów.
W programie pojawią się różnorodne ścieżki tematyczne oparte o liczne case study z udziałem przedstawicieli rozmaitych branż:
• Succes Stories – case study na przykładzie konkretnych marek które angażując się w strategie inbound marketingu osiągnęły sukces i zwiększyły obroty swojej firmy.
• Smart Marketing – podążasz za trendami, a może za głosem rozsądku? Zaprezentowane zostaną narzędzia, które łączą te dwa pojęcia, stając się łakomym kąskiem dla twojego klienta.
• Quick Wins – czyli mieszanka wybuchowa różnorodnych kanałów komunikacji, dzięki którym zbudujesz silną markę i zdobędziesz nowych klientów.
Dyskusji przy tematycznych stołach eksperckich “Ekspercki Grand Prix pomysłów” aż 8 stołów do wyboru, liczne warsztaty oraz sesje plenarne.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Data wydarzenia: 08.10.2015 – 09.10.2015
Miasto: Warszawa
Organizator: Nowoczesna Firma S.A.
Miejsce: przestrzeń kreatywna- „BABKA do wynajęcia”, ul. Młocińska 5/7, przy rondzie „Radosława”
KL