Wydarzenia OOH magazine na MP Picnic Day – plenerowym spotkaniu branży eventowej

OOH magazine na MP Picnic Day – plenerowym spotkaniu branży eventowej

0

MeetingPlanner.pl organizuje trzecią edycję spotkania typu fast date w plenerze. MP Picnic Day to branżowy piknik, podczas którego uczestnicy poznają i przetestują atrakcje i oferty związane z organizacją wydarzeń. W tym roku do grona uczestników eventu dołącza OOH magazine.

Przez cały dzień wydarzenia, 22 lipca będzie można poznać nowe usługi, miejsca i ludzi oraz uzupełnić i wzbogacić swój eventowy warsztat. Piknik odbędzie się w Bonifacio SPA & Sport Resort – miejscu, które zostało uznane przez jury konkursu MP Power Awards jako outdoor venue z największym eventowym potencjałem, co wyraża tytuł MP Power Outdoor Venue. Podczas wydarzenia będzie można sprawdzić zaplecze konferencyjne i outdoorowe Bonifacio – m.in. biorąc udział w przejażdżce na konikach polskich, pływając canoe albo uczestnicząc w rowerowej fotoorientacji w lasach okalających obiekt (grę terenową przygotuje i poprowadzi BFC). W Strefie Fun będzie można wypróbować różnego rodzaju symulatory, a na terenie całego pikniku urządzenia i rozwiązania – m.in. ekologiczne i designerskie meble, roboty, pojazdy, oferty techniczne, multimedialne czy cateringowe – które mogą uatrakcyjnić scenariusze lub oprawę wydarzeń.

Partnerem OOH magazine podczas wydarzenia będzie firma Mitko, specjalizująca się w wyposażaniu stoisk podczas eventów, która dostarczy m. in. reklamowe pufy.

– Impreza branżowa jaką organizujemy we wrześniu w Expo XXI– Festiwal Marketingu to kompleksowa propozycja dla firm z branży marketingu i reklamy. W tym roku w gronie wystawców pojawiły się właśnie firmy eventowe oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. Nasz udział w MP Picnic Day to naturalny efekt rozwoju naszego wydarzenia i otwarcia się na branżę o ogromny potencjale, jaką jest segment MICE – mówi Monika Opałka z biura organizatora Festiwalu Marketingu.

[galeria=”1″]

Podczas MP Picnic Day porad prawnych z zakresu organizacji imprez plenerowych i nie tylko, tradycyjnie udzielą uczestnikom prawnicy z kancelarii Pałucki Trusiński. W finale spotkania zostanie rozegrany mecz w siatkówkę plażową pomiędzy drużyną wystawców a zespołem odwiedzających. Podczas MP Picnic Day i odbywającej się w ramach wydarzenia wieczornej integracji zagra grupa Out of Control. Wokalistką zespołu jest Monika Pilarczyk, finalistka ostatniej edycji programu The Voice of Poland, podopieczna Marka Piekarczyka. MP Picnic Day poprowadzi Jarosław Milner – aktor filmowy i telewizyjny, dziennikarz, prezenter radiowy, lektor i konferansjer.

– MP Picnic Day ma służyć temu, żeby podczas biznesowego spotkania, ale w luźnej formie, w miejscu typowo piknikowym móc poznać czy wypróbować ofertę związaną z wybranymi typami eventów. To także kolejne z inicjatyw portalu MeetingPlanner.pl, która ma budować relacje biznesowe pomiędzy różnymi sektorami branży – mówi Sylwia Banaszewska, prezes zarządu, MeetingPlanner.pl.

www.picnicday.meetingplanner.pl 
www.meetingplanner.pl
www.festiwalmarketingu.pl

KL