Marketing MIX Nowe monitory i innowacje firmy PHILIPS na IFA 2015

Nowe monitory i innowacje firmy PHILIPS na IFA 2015

0

34-calowy zakrzywiony monitor, świecąca podstawa Ambiglow i energooszczędny Adobe RGB – to nowości, które zaprezentuje firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, na targach IFA 2015.

Pierwszy zakrzywiony monitor marki PHILIPS. 34-calowy wyświetlacz wyposażony w bardzo cienką ramkę dla zmaksymalizowania powierzchni wyświetlania i komfortu oglądania. Monitor wyświetla obraz w rozdzielczości UltraWide Quad HD (3440 x 1440) oraz wspiera technologię CrystalClear.

Europejski debiut funkcji Ambiglow Plus Base – podstawy monitora, która tworzy kolorową poświatę dostosowaną do treści wyświetlanej na ekranie. Kolorystyka i intensywność poświaty jest zsynchronizowana z wyświetlanymi na monitorze obrazami, dzięki czemu powstaje wrażenie wielowymiarowego kina. Dodatkowo podświetlenie podstawy może być aktywne również po wyłączeniu monitora: użytkownicy mogą dostosować kolor i intensywność barw do stworzenia unikalnej atmosfery w pomieszczeniu. Funkcja Ambiglow Plus Base umożliwia również ustawienie odpowiedniego koloru na czas pobudki i zasypiania dzięki funkcji timera.

Premiera 27-calowego monitora IPS-ADS Adobe RGB z technologią Quantum Dot Color IQ™.  Monitor wyświetla ponad 50% więcej kolorów niż standardowy wyświetlacz LED, przy czym jest bardzo energooszczędny – technologia Quantum Dot Color IQ™ zużywa około 25% mniej energii niż inne porównywalne technologie.

24-calowy monitor z technologią SoftBlue, która chroni wzrok i zmniejsza zmęczenie oczu, podczas gdy jakość i intensywność kolorów pozostają niezmienne. Technologia SoftBlue eliminuje emisję światła niebieskiego o długich, szkodliwych dla wzroku falach.

Nowe monitory PHILIPS będą dostępne dla publiczności na targach IFA 2015 w Hali nr 22.

Więcej informacji: www.lcdmonitors.philips.com

 

JK