Logo

Trade marketing

Cursor realizuje cykl samplingów Desperados Nocturno w kanale detalicznym

Spółka specjalizująca się w usługach z obszaru field marketingu i e-logistyki, odpowiada za organizację akcji samplingowej dla nowego wariantu marki Desperados. Działania prowadzone są na terenie detalicznych punktów sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. W promowaniu piwa Desperados Nocturno w sklepach na terenie 30 miast Polski weźmie udział 200 samplerów Cursora.

Cursor pozyskał klienta w wyniku wygranego przetargu. W ramach projektu spółka opracowała koncepcję działań, odpowiada także za harmonogram samplingów oraz zatrudnienie i przeszkolenie zespołów realizujących akcję. W gestii Cursora znalazła się również produkcja i logistyka materiałów promocyjnych, m.in. standów.

– W ramach prowadzonego w kanale detalicznym samplingu Desperados Nocturno rozdamy160 tys. puszek o pojemności 330 ml tego nowego wariantu smakowego. Koncepcja projektu została dobrana do specyfiki grupy docelowej. Celem akcji jest dotarcie do osób, które szukają dobrego sposobu na rozkręcenie imprezy i uwolnienia się od nudnej rzeczywistości – mówi Agnieszka Belusiak, account director z działu field marketing w Cursor S.A.

Akcja została zaprojektowana zgodnie ze strategią promocji marki Desperados Nocturno. W skład zespołów samplingowych wchodzą młode i otwarte na świat osoby, o pozytywnym nastawieniu do życia. Ich zadaniem jest budowanie świadomości nowej marki wśród grupy docelowej i zachęcenie potencjalnych klientów do wypróbowania nowego smaku. Projekt jest realizowany przez Cursor od 15 lipca, jego zakończenie planowane jest na koniec sierpnia 2015. W akcji weźmie udział ponad 200 samplerów, superwizorzy oraz zespół techniczny.

– Dobrze zorganizowany sampling to bardzo skuteczna forma promocji. Bardzo istotne jest jednak dotarcie do osób, które są potencjalnymi odbiorcami danego produktu. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do szkoleń zespołu samplingowego i wyboru odpowiedniej formy przekazu – mówi Agnieszka Belusiak.

Desperados Nocturno to piwo o smaku tequili z dodatkiem ciemnego rumu oraz mezcalu. Jest dostępne w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Desperados Nocturno to trzeci wariant marki obok Desperados i Desperados Red.

Więcej informacji: www.cursor.pl

JK