Logo

Marketing MIX

Amica na radiowej fali

„Nagradzamy i schładzamy” – tak brzmi hasło przewodnie nowej, niestandardowej akcji firmy Amica realizowanej we współpracy z Radiem Zet, promującej lodówki Amica z technologią No Frost.

Prosty mechanizm konkursu, który wystartował 1 sierpnia, ma zachęcić słuchaczy do zabawy i rywalizacji o cenne nagrody ufundowane przez firmę Amica. Wystarczy umieścić w dedykowanej zakładce konkursowej Radia Zet zdjęcie, na którym uczestnik pokaże, jak się ochłodzić. Pięć najbardziej kreatywnych pomysłów zostanie nagrodzonych lodówkami Amica z technologią No Frost.

Przekaz wzmocniono na wiele sposobów. Prowadzący popołudniowe pasmo zachęcają słuchaczy do dalszej zabawy i grania o cenne nagrody, podkreślając zalety oferowanych produktów. Dodatkowo, na potrzeby akcji, zostały nagrane dedykowane jingle, w których marka Amica pojawia się jako sponsor konkursu i fundator nagród.

Obecna współpraca to jeden z elementów rozbudowanych działań promocyjnych  dla lodówek Amica, które obejmowały m.in. kampanię TV z billboardem sponsorskim oraz kampanię internetową.

Zdjęcia należy przesyłać przez formularz kontaktowy na stronie konkursowej. Więcej informacji: TUTAJ

Konkurs trwa do 7 sierpnia.

JK