9 września, podczas konferencji MARKETING MIX, Monika Borowiecka – Trade Marketing Director w Grey Group Poland, zaprezentowała case study „Kampania 360 stopni, czyli jak połączyć różne cele biznesowe i dostarczyć najbardziej efektywne rozwiązania”.
– Sytuacja rynkowa wymusza w obecnych czasach przygotowywanie oferty i aktywności umożliwiających jak najlepszą i najbardziej efektywną egzekucję zaproponowanych działań. Przed każdą agencją czy firmą stoi więc dziś wyzwanie stworzenia zintegrowanej oferty lub kampanii, która będzie uwzględniać nawet najbardziej zindywidualizowane potrzeby i oczekiwania klientów – komentuje Monika Borowiecka, Trade Marketing Director w Grey Group Poland.
– Udział w spotkaniach branżowych jest istotny z punktu widzenia naszej firmy. Należy mieć na uwadze, że konferencje tego typu są niepowtarzalną okazją do wymiany wiedzy eksperckiej i doświadczeń. Tym bardziej cieszymy się, że nasi specjaliści są doceniani i zapraszani do grona prelegentów takiego wydarzenia, jakim jest konferencja Marketing Mix– dodaje Anna Pańczyk, CEO Grey Group.
[galeria=”1″]
Konferencja Marketing Mix organizowana jest w ramach Festiwalu Marketingu przez OOH Magazine i odbyła się 9 września w Hali EXPO XXI. Tematem przewodnim tegorocznej, a zarazem pierwszej edycji MARKETING MIX, było prowadzenie efektywnych działań marketingowych w miejscu sprzedaży. Uczestnicy spotkania poddali dyskusji takie zagadnienia jak trade marketing, efektywność kampanii z wykorzystaniem materiałów POS, merchandising czy zachowania konsumenckie.