Logo

Marketing MIX

ONELAN – nowy producent rozwiązań Digital Signage w Polsce

Od września br. na polskim rynku dostępne są rozwiązania Digital Signage marki ONELAN. Producent specjalizuje się w playerach typu „all-in-one”, które zapewniają użytkownikom dostęp do wielu funkcji dystrybucji i zarządzania treścią z poziomu jednego rozwiązania. Wyłącznym przedstawicielem ONELAN w Polsce jest Veracomp SA.

ONELAN to firma założona w 2000 r. w Wielkiej Brytanii, jest dostawcą kompletnych rozwiązań Digital Signage (urządzenie wraz oprogramowaniem). Do tej pory sprzedano niemal 50 tys. playerów ONELAN, które pracują w wielu miejscach na świecie: centrach handlowych, supermarketach, bankach, szkołach i uczelniach, środkach transportu, miejscach użyteczności publicznej, bazach wojskowych, statkach. Producent został sklasyfikowany na 10. miejscu w gronie najbardziej wpływowych dostawców rozwiązań Digital Signage na świecie (DailyDOOH, TOP 25 dostawców rozwiązań DS).

– ONELAN to pod wieloma względami ciekawe rozwiązanie wyróżniające się na rynku Digital Signage. Jest od razu gotowe do pracy bez potrzeby instalowania dodatkowych programów, ponadto łatwe w obsłudze i zarządzaniu treścią przekazu. System oparty jest na Linuxie, dlatego gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności. Wraz z inwestycją w ONELAN użytkownik otrzymuje bezpłatny dostęp do wszystkich aktualizacji udostępnianych przez producenta dla tego rozwiązania – powiedział Dawid Manuszak, product manager, Veracomp SA.

Producent oferuje zaawansowany CMS, który daje wiele opcji zarządzania treścią – niezależnie czy jest to tekst, grafika, materiał wideo i jaka jest specyfika obszaru, do którego przekaz jest kierowany (retail, recepcja hotelu itd.). Przydatną funkcją rozwiązania ONELAN jest AD HOC, znacznie ułatwiająca pracę administratorom systemów Digital Signage w przypadku rozproszonych lokalizacji. Część uprawnień związanych z aktualizacją treści mogą oni przekazywać osobom odpowiedzialnym za te zadania w terenie. Dzięki temu centralny przekaz Digital Signage przygotowywany np. dla sieci hoteli może być wzbogacany przez pracownika recepcji o elementy związane z daną placówką, jak powitanie gości konferencji.

Systemy Digital Signage ONELAN zostały wdrożone w takich podmiotach, jak: BBC, BP, Oxford, Three Mobile, Vodafone, Tesco, czy Bank of England.

www.veracomp.pl

KL