Rada składa się ze specjalistów branżowych trzymających pieczę nad programem wydarzenia, które odbędzie się 4-5 listopada w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.
W składzie Rady znaleźli się: Magdalena Czaja – Przewodnicząca Rady Programowej Forum, współzałożycielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy, Magdalena Szmidt, zarządzająca w MOSQI.TO, Mikołaj Janicki, prezes Zarządu agencji marketing services Pro Duct BBF, Prezes Stowarzyszenia Sportowego Amigos oraz Prezes Zarządu, Pro Duct by Business Friends, Mirosław Młynarczyk, jeden z założycieli agencji Albedo Marketing, Katarzyna Rączka, Marketing Director Region East w Danfoss Poland Sp. z o.o., Bartosz Kaczmarczyk, project manager SMB.
Forum tradycyjnie organizowane jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Wiodącym tematem spotkanie będzie przedstawienie najlepszych case’ów na rynku, czyli odpowiedź na pytanie – jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów. Jak informuje organizator, program listopadowego Forum został oparty na szukaniu zależności między kanałami komunikacji oraz znalezieniu klucza do rzeczywistych zależności stosowanych instrumentów marketingowych. Na znalezieniu takich powiązań, które są w stanie wzajemnie się wspierać, wpływając na zwiększenie własnej efektywności w dotarciu do klienta. Na ustaleniu jednolitej, najskuteczniejszej strategii spersonalizowanego przekazu.
Zaproszeni eksperci, reprezentujący marki podzielą się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania dokładnie spersonalizowanym projektem marketingowym.
– Założenia naszej konferencji co rok ulegają zmianom, tak jak zmienia się, a raczej dojrzewa marketing zintegrowany, życzeniowo nazywany marketingiem 360. Zmieniają się koncepcje, narzędzia, kreacje, strategie. Czerpiąc swoje elementy z różnych działań marketingowych, PR’owych i reklamowych, udowadniamy, że każdy aspekt zintegrowanej kampanii wymaga jednolitego podejścia, niezależnie od tego, czy chodzi o działania online albo też offline, pozwalając na szybsze osiągnięcie zamierzonych efektów. Jedna prawda pozostaje niezmienna: skoro klient jest wszędzie to marketing jest wszędzie. Ta stała cieszy i inspiruje nieustannie ludzi marketingu – mówi Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB.
Program 7. Forum Marketingu Zintegrowanego: TUTAJ
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
JK