Logo

Trade marketing

Nałęczowianka z nowym opakowaniem i kampanią marki

Pod hasłem „Wyskocz z kapci” wystartowała nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia.

Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz w kanałach społecznościowych.  W ramach towarzyszącej kampanii loterii promocyjnej, zwycięzcy po przesłaniu do organizatora domowych kapci, otrzymają zestaw aktywujący do działania – buty New Balance oraz stylowy t-shirt ze zdjęciem własnych kapci.

Akcja rozpoczęła się w połowie września i potrwa do 30 listopada br. W planowanym na 24 września w centrum Warszawy evencie, pierwsze 100 osób, które wrzuci swoje kapcie do dystryBUTtora, odbierze buty New Balance.

– Dbanie o siebie poprzez aktywność, to trend popularny od wielu lat, który zyskuje coraz więcej fanów. Nałęczowianka nie tylko przypomina, że codzienne picie wody wspiera naszą kondycję fizyczną i psychiczną ale też pomaga motywować się do zmiany trybu życia na aktywny. Wprowadziliśmy też nowe poręczne opakowania Nałęczowianki ponieważ konsumenci coraz częściej noszą ze sobą butelkę wody mineralnej: w drodze do pracy, do domu, podczas spaceru z psem czy jazdy na rowerze – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka.

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży i dotarcie do konsumentów z przekazem, że picie Nałęczowianki jest doskonałym sposobem, aby pozostać aktywnym każdego dnia. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-45, które chcą być witalne i codziennie cieszyć się życiem.

Od września do końca listopada w sprzedaży będą specjalne zgrzewki Nałęczowianki z informacją o akcji. Wystarczy kupić trzy butelki produktu i przesłać SMS-em numer paragonu. Uczestnicy zabawy, którzy otrzymają wiadomość zwrotną o wygranej, odsyłają swoje kapcie, z których wyskoczyli. Ich zdjęcie znajdzie się na personalizowanym t-shircie, który otrzymają w nagrodę wraz z butami New Balance.

Wielokanałowa kampania marki połączona jest z promocją sprzedaży małych formatów wody. Nałęczowianka wprowadzając jeszcze bardziej poręczne butelki 0,5 litra umożliwia konsumentom wpisanie się w światową tendencję kupowania napojów „w drodze”. Akcja „Wyskocz z kapci” to kontynuacja tych działań i przypomnienie, że Nałęczowiankę zawsze warto mieć pod ręką, aby pić wodę podczas aktywnych zajęć poza domem. Reklama obejmuje prasę, telewizję, Internet i social media. Dodatkowo spoty reklamowe zaplanowano w ramach największych platform VoD. Akcję wspiera kampania mobile poprzez m.in. notyfikacje graficzne geotargetowane na Warszawę oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Autorem koncepcji, kreacji kampanii oraz organizatorem eventu i loterii ogólnopolskiej jest Albedo Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację reklamy prasowej przygotowało 3M projekt, a telewizyjnej Nestlé Waters. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania  PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Więcej informacji o akcji na stronie: www.wyskoczzkapci.pl

JK