Marketing MIX Dwie nowe agencje w Paperhat Group

Dwie nowe agencje w Paperhat Group

30
0

Paperhat Group, międzynarodowa grupa specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych i print management włączyła do swoich struktur dwie nowe agencje, Despark i CTI Digital, oferujące usługi w zakresie rozwiązań digital.

– Grupa cały czas dynamicznie się rozwija, koncentrujemy się nie tylko na usługach związanych z zarządzaniem drukiem, ale coraz częściej, zgodnie z trendami, również na obszarze kreacji i rozwiązaniach digitalowych. Stąd decyzja o włączeniu do grupy dwóch agencji, których doświadczenie i kompetencje naturalnie uzupełniają to, co do tej pory oferowała grupa Paperhat – wyjaśnia powody połączenia Anna Przybylska, managing director Paperhat Poland.

Do Paperhat Group dołączyły agencjeCTI Digital i Despark. Obie mają swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, ale ich zasięg działania jest ogólnoświatowy. Agencja CTI Digital to jedna z większych agencji interaktywnych w UK. Na rynku jest od ponad 10 lat, a obecnie zatrudnia 50 specjalistów. Zespoły agencyjne są podzielone według technologii, na których pracują przy poszczególnych projektach. Agencja dostarcza kompleksowe usługi – od powstania strategii po jej realizację. Despark natomiast pracuje w modelu „start-up-as-a-service” i jak sama to określa – „cechuje się podejściem startupowca”. Jej główna siedziba znajduje się w Bułgarii, skąd obsługuje swoich klientów z regionu CEE. Despark specjalizuje się w digital design & development – zajmuje się zarówno opracowaniem projektu lub aplikacji, przede wszystkim pod kątem user experience, jak i jego realizacją. Agencja dostarcza CMSy, rozwiązania dla sektora eCommerce, a także aplikacje mobilne i WEB. Obecnie agencje te nie posiadają swoich oddziałów na polskim rynku, natomiast dla polskich klientów będą świadczyć usługi za pośrednictwem Paperhat Poland.

Paperhat Group to globalna grupa marketingowa, w dużej mierze koncentrująca się na obszarze marketing print management. Obecnie w jej skład wchodzi 11 podmiotów, świadczących usługi dla klientów na całym świecie, przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Polsce, Indonezji i Chinach.

JK