Logo

Marketing MIX

Agencja Red8 Events wzmacnia zespół

Dołączył do niego Alex Wicka, wcześniej CEO agencji House of Fun. W Red8 Events obejmuje stanowisko Senior Account Managera.

Alex Wicka karierę w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Pracował w Radiu Plus Gdańsk, gdzie produkował i prowadził autorskie programy. Współpracował też m.in. z TVP, RMF FM oraz muzyczną stacją MTV, w której nadzorował i prowadził letnie promocje.

Jest współzałożycielem agencji eventowej House Of Fun, gdzie od 2006 do 2014 r. pełnił funkcje CEO i Event Directora, zapewniając m.in. wsparcie przy największych firmowych eventach na Pomorzu (głównie dla marek Lotos, Energa, Hestia). Jako jeden z czterech dziennikarzy z Polski pełnił rolę gospodarza (host speakera) podczas turnieju piłkarskiego Euro 2012.

Przez ostatni rok pracował na Bali (Indonezja), jako Supply Chain Manager dla marki odzieżowej Bakker Made with Love. Jego pierwszym projektem po powrocie do kraju było stworzenie i wyprodukowanie dla Red8 Events eventu World Arabian Horse Racing Conference (WAHRC) na zlecenie HH Sheikh Mansoor Bin Zayed Al Nahyan Global Arabian Horse Flat Racing Festival. WAHRC to największa światowa konferencja poświęcona koniom wyścigowym, której tegoroczna, 6. edycja odbyła się w Warszawie pod koniec maja. Wcześniejsze organizowane były w Abu Dhabi, Hadze, Berlinie, Tuluzie i Londynie.

W Red8 Events Alex Wicka zajmie się obsługą kluczowych projektów oraz działaniami new business.

– Zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie działu Client Service ze względu na poszerzenie portfolio klientów oraz prowadzenie projektów o coraz większej skali i zakresie. Alexa znamy i cenimy od wielu lat, ponieważ wielokrotnie współpracował z naszą agencją jako freelancer, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołącza teraz do naszego zespołu na stałe –  mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Red8 Events to agencja eventowa istniejąca na rynku od 2005 roku. Firma zajmuje się organizacją wydarzeń integracyjnych, ekskluzywnych gal oraz ekstremalnych wyjazdów incentive. W bogatym portfolio agencji szczególne miejsce zajmują specjalistyczne imprezy motoryzacyjne. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z agencją, znajdują się m.in.: AmRest, Stary Browar, Media Markt, Olympus, Veka Polska, Unilever. 

JK