Logo

Event MIX

Media w naszym zasięgu – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016

Jak wygląda wizerunek służb specjalnych, a jak Kościoła? Czy kontakty z mediami są łatwym zadaniem? Czy własne media w korporacji to dobry pomysł i jak to działa? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej.

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu jak co roku są Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

Inny punkt widzenia

O wizerunku Kościoła można powiedzieć wiele, często też mówi się o tematach z nim związanych w sposób bardzo niejednoznaczny. Jest to niekończący się temat budzący skrajne emocje każdej ze stron uczestniczących w dyskusji. Problematykę związaną z kreowaniem wizerunku Kościoła i jego złożone relacje z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

Siły zbrojne, straż graniczna, policja i żandarmeria, straż pożarna, służby specjalne (Agencja Wywiadu, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego) to jedne z wielu jednostek wliczanych w służby mundurowe. Jak je przedstawiają media i czy na tej podstawie obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz? Czy można wyeliminować błędy, które powodują zakłócenia w odbiorze komunikatów i wizerunku? O obrazie służb w mediach i swoich doświadczeniach opowie Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji.

Media w korporacji

Podczas Kongresu zostanie również poruszony temat własnych mediów w korporacji, o których opowie Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Będzie także mowa o kryzysach. Sposoby na ich zażegnanie przedstawi Bohdan Pawłowicz, IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o. Z kolei Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

OOH magazine jest partnerem konferencji.

www.kongresprofesjonalistow.pl

KL