Logo

Event MIX

Nina Żukowska zakłada Świat Eventów

Do życia została powołana organizacja Świat Eventów, określana jako platforma edukacji eventowej, trzonem działalności której są szkolenia za zakresu organizacji wydarzeń. 

 – Świat Eventów to platforma edukacji eventowej, której celem jest profesjonalizacja branży. Naszą misją jest dostarczanie wiedzy z zakresu event marketingu i tematów z nim powiązanych zgodnie z zasadą Learn by doing. Bardzo dbamy o jakoś merytoryczną naszych programów szkoleniowych, które w 60 proc. składają się z warsztatów praktycznych. Sukcesem szkolenia nie jest tylko przekazywana wiedza, ale zaprojektowanie części praktycznej w taki sposób, aby uczestnicy tę wiedzę przyswoili, dzięki uruchomieniu procesów poznawczych. Nie jesteśmy typową firmą szkoleniową, poprzez nasze inicjatywy nie tylko szkoleniowe, będziemy wspierać w poznawaniu tajników świata eventów – mówi Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca Świata Eventów.

Jak podkreśla założycielka firmy, eksperci zaproszeni do współpracy, to osoby posiadające zarówno wiedzę, jak i charyzmę w jej przekazywaniu, co jest kluczem do ciekawie spędzonego czasu na sali szkoleniowej. Obecnie Świat Eventów pronuje szkolenia w zakresie: event management, event design i digital event. Do końca roku firma planuje wprowadzić ich około dwunastu szkoleń.

Nina Żukowska, założycielka firmy, od czterech lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń i wykładów z zakresu event managementu. Swoje autorskie programy szkoleniowe rozwijała w EMTG i Wyższej Szkole Promocji. Nina niemal od dekady związana jest z branżą eventową. W jej przygodzie eventowej kluczową rolę odegrała agencja Havas PR Warsaw, w której zarządzała działem eventów, oraz była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L’oreal, Dulux, Menolly Poland czy Real Management. Jeden z jej projektów otrzymał nagrodę Złotego Spinacza w kategorii Event Komercyjny.  Obecnie jest partnerem w firmie doradczej Advanced Communication, gdzie odpowiada za przygotowanie strategii z zakresu event marketingu i organizację szkoleń korporacyjnych o tej tematyce.
Jej drugą pasją jest zgłębianie warsztatu trenerskiego, aby efektywnie przekazywać wiedzę, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać od razu po zakończeniu szkolenia.

Źródło: MeetingPlanner.

JK