Agencja Rubicon Media zrealizowała 17. Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przeznaczono na wsparcie młodych podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami”, Fundacji „Po Drugie”, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
– Lubimy wyzwania, więc i tym razem podjęliśmy się karkołomnej sztuki przygotowania imprezy o budżecie uzależnionym od sprzedaży cegiełek-wejściówek. Sobotnie wydarzenie było dla nas przedsięwzięciem wyjątkowym, bo realizowanym na zasadach współpracy partnerskiej , w szczytnym celu – mówi Radosław Bebłacz, dyrektor generalny agencji Rubicon Media.
Bal Dziennikarzy 2016 odbył się w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. Gospodarzami wieczoru byli Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop. Na scenie wystąpił zespół Pectus. Głównym punktem programu była aukcja wyjątkowych podarunków od gwiazd, co wzbudziło ogólny entuzjazm wśród zgromadzonych. Wylicytować można było np. kolację z Krystyną Jandą, lekcję jazdy z Piotrem Kraśko czy dzień na nartach z Prezydentem RP Andrzejem Dudą.
[galeria=”1″]
Do zadań agencji należało całościowe wyprodukowanie balu, od przygotowania koncepcji kreatywnej, produkcję wykonawczą po sprzedaż i dystrybucję cegiełek, które określiły kształt budżetu całej imprezy.
Rubicon Media od ponad 15 lat specjalizuje się w organizacji eventów, głównie wydarzeń medialnych i gal wręczenia nagród. W portfolio można znaleźć takie imprezy jak m.in. Effie Awards (10 razy), Nagroda Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (3 razy), Nagroda Radia Tok Fm im. Anny Laszuk, Róże Gali (4 razy), 20. urodziny Rignier Axel Springer Polska, 20. urodziny CANAL+.
AK