Logo

Marketing MIX

Kampania nowego Hyundaia Elantra  

Wystartowała kampania Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu.

Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w porównaniu do poprzednika, a przestronne wnętrze pozwala na pozycjonowanie go o segment wyżej.

Działania reklamowe zaplanowane zostały w digitalu oraz telewizji – promują zwiększoną sztywność i wytrzymałość nadwozia oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.

Nowa Elantra dodatkowo dostępna jest w programie Hyundai Abonament oraz systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto. Podstawowa cena Elantry w najniższej wersji wyposażeniowej z silnikiem o pojemności 1.6l i mocy 128 KM wynosi 67 900 PLN.

Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL odpowiada agencja Opus B, za przygotowanie kreacji internetowych, planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

 

JK