Logo

Marketing MIX

Kuźnia talentów Cityboard Media

Ruszyła trzecia edycja „Kuźni talentów Cityboard Media”. Firma szuka do Działu Sprzedaży ludzi kończących studia. Kto przez 3 miesiące okresu próbnego sprawdzi się na stanowiskach Konsultanta i Młodszego Konsultanta, może liczyć na pracę.  

W poprzednich dwóch latach Kuźnia była programem stażowym, który dla młodych ludzi był szansą na odbycie praktyk studenckich oraz znalezienie pracy. W tym roku formuła się zmieniła. Firma oferuje już nie praktyki, a pracę. – Szukamy młodych, ambitnych ludzi, którzy kończą studia i chcą rozpocząć pracę w dużej firmie z branży reklamowej. Oferujemy im stanowiska Konsultanta i Młodszego Konsultanta – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media.

Co zrobić, aby aplikować na te stanowiska? Wystarczy do 29 maja wysłać na adres kuzniatalentow@cityboard.pl swoje CV oraz 10 slajdową prezentację pod tytułem „Dlaczego warto zatrudnić właśnie mnie?”. – Zespół rekrutacyjny zaprosi na rozmowy wybrane osoby. W naszej firmie czekają 3 stanowiska pracy, jedno dla Konsultanta i dwa dla Młodszego Konsultanta – opisuje Marcin Wojda. Firma szuka ludzi kończących studia, którzy chcieliby rozpocząć swoją karierę w sprzedaży. Ogłoszenie adresowane jest do absolwentów, którzy są zainteresowani karierą w reklamie i mediach.

Czego można się nauczyć w Cityboard Media? – Ja nauczyłam się między innymi tworzenia strategii marketingowych i realizacji kampanii Out of Home – mówi Kinga Puchalska, która do Cityboard Media trafiła w ramach poprzedniej edycji programu Kuźnia Talentów. – Po okresie stażowym zaproponowano mi współpracę i pracuję w Cityboard do dziś – dodaje. Z perspektywy młodych ludzi „Kuźnia talentów” daje im możliwość wykorzystania w codziennej pracy tego, czego nauczyli się na studiach. Nowy pracownik będzie uczestniczyć w planowaniu strategii komunikacji oraz realizacji kampanii reklamowych na wielkim formacie. Cityboard Media zapewnia kompleksowe szkolenia, każdy ze stażystów jest otoczony profesjonalną opieką i uczestniczy w pracy zespołu, realizując konkretne projekty reklamowe.

Więcej informacji o programie na stornie www.cityboard.pl

KL