Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez FFiL Śnieżka SA konkurs na przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Śnieżka. Właśnie startuje kampania pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję spot telewizyjny z udziałem scenografa filmowego, przedstawiającego zalety farb Śnieżka Satynowa w pracy i w domu.
Red8 Advertising przygotowała spot telewizyjny w 3 wersjach: 30-sekundowej oraz dwóch wersjach 15-sekundowych, prezentujących najważniejsze cechy produktu: satynową delikatność i wyjątkową trwałość.
Spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych przez cały sezon prac remontowo-budowlanych.
Bohaterem spotu jest scenograf filmowy opowiadający o kulisach swojej pracy oraz istotnej roli farb na planie filmowym. Przy wyborze odpowiednich farb zwraca on uwagę nie tylko na walory estetyczne, to w jaki sposób kolor tworzy atmosferę i klimat przy kręceniu delikatnych, romantycznych scen, ale również na trwałość, która pomaga farbom przetrwać nawet najbardziej wymagające sceny akcji. Farba sprawdza się nie tylko przy przygotowywaniu scenografii filmowych, ale również w domu, w którym wracającego z pracy scenografa witają dzieci.
Agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji reklam prasowych, które pojawią się w prasie wnętrzarskiej i kobiecej. Wsparciem kampanii telewizyjnej i prasowej będzie kampania w internecie oraz działania marketingowe w punktach sprzedaży.
Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Maxus Polska.
[youtube=”4DOQ3i-c4mQ”]
JK