Marketing MIX PGE SA sponsorem Pucharu Polski w piłce nożnej

PGE SA sponsorem Pucharu Polski w piłce nożnej

60
0

Polski Związek Piłki Nożnej oraz Polska Grupa Energetyczna SA mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy, na mocy której grupa kapitałowa PGE uzyskała status Partnera Oficjalnego Pucharu Polski.

Umowa wejdzie w życie jeszcze przed zaplanowanym na 2 maja br. finałem Pucharu Polski pomiędzy Lechem Poznań a Legią Warszawa, który zostanie rozegrany na PGE Narodowym. Kontrakt będzie obowiązywał również w dwóch kolejnych sezonach rozgrywek Pucharu Polski, tj. w latach 2016/17 oraz 2017/18.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania kolejnego sponsora dla Pucharu Polski. Grupa PGE doceniła rosnący z roku na rok prestiż tych rozgrywek, których zwieńczeniem jest przecież finał na PGE Narodowym. Jestem przekonany, że dzięki wspieraniu Pucharu Polski grupa PGE osiągnie założone korzyści marketingowe, czego efektem będzie większa rozpoznawalność marki PGE jak i PGE Narodowy – mówi Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

W ramach umowy sponsoringowej grupa PGE uzyskała prawo do używania tytułu sponsorskiego „Partner Oficjalny Pucharu Polski” we własnych działaniach marketingowych, promocyjnych i reklamowych. Logotyp PGE pojawi się także na bandach reklamowych wokół boiska podczas meczów Pucharu Polski. Marka PGE będzie miała swoją ekspozycję  również na ściankach sponsorskich, a na bramie wejściowej prowadzącej piłkarzy na boisko zostanie umieszczone hasło reklamowe „Droga na PGE Narodowy”. 

Polska Grupa Energetyczna sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie została w połowie ub. r., umowę podpisano na 5 lat.

JK