Logo

Marketing MIX

Ż DO KWADRATU – aktywacja digital marki Żywiec

Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” – innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami.

Żywiec kolejny raz stawia na komunikację w Internecie. W aktywacji „Ż do kwadratu” zapraszamy ludzi do interakcji z marką i proponujemy im spróbowanie życia, jakiego nie znają. Bo w Ż zawsze warto próbować czegoś nowego  – mówi Bartosz Gąsiorowski, kierownik marki Żywiec.

„Ż do kwadratu” to interaktywna strona internetowa, połączona z konkursem z atrakcyjnymi i oryginalnymi nagrodami. Wchodząc na www.zdokwadratu.pl, zobaczymy film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w przycisk “Ż do kwadratu” możemy potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, żeby pokazać, że żyć można na wiele sposobów. Wśród nich jest 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu interesującego nas stylu życia dostajemy zadanie, w którym musimy wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.

Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę. Ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku. Dodatkowo zgarną po 3 tys. zł wynagrodzenia.

Aktywacja “Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, w której litera Ż symbolizuje zarówno życie, jak i markę Żywiec. Teraz konsumenci mogą doświadczyć jak smakuje życie do potęgi.

Koncept aktywacji został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaVest.

www.grupazywiec.pl

KL