Trade marketing Oranżada Hellena na Euro 2016

Oranżada Hellena na Euro 2016

72
0

Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje wspólne kibicowanie przy orzeźwiającej Oranżadzie Hellena.

Piłka nożna uważana jest za narodowy sport Polaków. Wywołuje ogromne emocje, integruje, łączy pokolenia i buduje pozytywne postawy w duchu nowoczesnego patriotyzmu. Dlatego to właśnie futbol idealnie pasuje do kultowej Oranżady Hellena, która promuje patriotyzm ekonomiczny i kreuje modę na dobre, polskie produkty. Przyłączając się do wspólnego kibicowania biało-czerwonym, polska marka przygotowała napoje w formatach impulsowych z futbolowymi nakładkami w barwach narodowych.

Akcja promocyjna ruszyła w kwietniu. W sklepach pojawiają się dedykowane materiały POS i PSD oraz materiały ekspozycyjne – konfekcjonowane palety CHEP i konfekcjonowane pół-palety.

JK