Logo

Marketing MIX

Goodyear i Opomarket.pl w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej

Firma BOMA – właściciel sklepu internetowego Opomarket.pl i Goodyear – producent opon i gumy, wspólnie ruszają z ogólnopolską kampanią telewizyjną, która ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy.

Emisja spotów rozpoczęła się tuż po weekendzie majowym (04.05) i realizowana będzie w czterech kanałach: TVP1, TVP2, TVN24 oraz TVN Turbo. Kampania potrwa do 18.05., a spoty ukażą się przed takimi programami jak: Pytanie na śniadanie, Postaw na milion, Pogoda, Boso przez świat, „Rocky III” czy Makłowicz w podróży.

Kampanię przygotowała krakowska agencja Brave Brain, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów oraz produkcją spotu. Jest to kolejna kampania BB realizowana dla branży oponiarskiej. Agencja dotychczas współpracowała z takimi brandami jak: Bridgestone, Goodride, PSO – dla których przygotowała kreacje oraz prowadziła kampanie w telewizji, Internecie, prasie oraz social mediach.