Logo

Trade marketing

Ostecx dla Browaru Fortuna

Agencja Ostecx Créative stworzyła koncept i zaprojektowała opakowanie nowej linii piw z Browaru Fortuna.

Miłosław Warzy Śmiało to edycja limitowana marki Miłosław, w ramach której warzone będą bardziej odważne style piwa. Pierwsze z nich to Sosnowe APA, czyli American Pale Ale z dodatkiem pędów sony i kompozycją amerykańskich chmieli. Etykieta nowej linii piw wyróżnia się bardziej oszczędną grafiką, żywą kolorystyką oraz ilustracją autorstwa Karola Banacha.

– Opierając się na konstrukcji standardowego opakowania, stworzyliśmy linię, którą konsumenci mogą łatwo zidentyfikować jako submarkę Miłosławia. Ale nową, świeżą, bardziej odważną – sięgającą po kody graficzne charakterystyczne dla piwa rzemieślniczego. Styl ilustracji Karola, bardzo ceniony także za granicami naszego kraju, dużo wniósł do tego projektu. Jesteśmy przekonani, że etykieta wzbudzi ciekawość i wzmocni pozycję browaru wśród miłośników piwa rzemieślniczego – mówi Sébastien Ploszaj, art director w Ostecx Créative.

Miłosław Warzy Śmiało Sosnowe APA zadebiutowało podczas Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa, który odbył się w dniach 10-12 czerwca br.

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Perły Opakowań Packaging Polska. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

JK