Logo

Trade marketing

„Z serca fabryki”  – nowa linia opakowań pierników Kopernik S.A.

Najstarsza w Polsce, Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A. pragnie uchylić nam rąbka swych tajników poprzez krótkie opowieści na opakowaniach nowej linii produktów „Z serca fabryki”, zdobione archiwalnymi zdjęciami miejsca, w którym powstają i ludzi, którzy je tworzą. 

Wyjątkowość produktów Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A, m.in.: nadziewanych pierników w różnych kształtach, lukrowanych lub w czekoladzie oraz tradycyjnych np. Katarzynek, tkwi w tajnikach znanych jedynie Mistrzom Piernikarskim z toruńskiej Fabryki. Ich wiedzą właśnie, inspirowana jest nowa linia produktów „Z serca fabryki”. To w niej wszystko się zaczyna. Starannie dobrane składniki najwyższej jakości, sekretne receptury, kilkusetletnia tradycja i wiedza pokoleń składają się na niezapomniany smak pierników.

Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A., jako jedyny spadkobierca tradycji toruńskiego piernikarstwa, mając poczucie odpowiedzialności za kontynuowanie dzieła ludzi, którzy tą fabrykę stworzyli, oddaje w nasze ręce nową linię produktów w pięknych i zaskakujących opakowaniach. Na każdym z nich zdradza tajniki produkcji, jakimi jest choćby długodojrzewające ciasto, które przed wypiekiem leżakuje w dużych skrzyniach. Czytamy smakowite opisy, które podkreślają polskość produktów i dbałość o każdy szczegół produkcji. Okazuje się, że w czasach masowych produkcji w Polsce przetrwało miejsce, które ponad wszystko ceni sobie tradycyjne receptury, wiedzę mistrzów piernikarskich i jakość produktów. W czasach, w których ceni się czas i pieniądz, w Fabryce Cukierniczej Kopernik S.A. ciasto na pierniki spokojnie leżakuje w chłodnych piwnicach, nabierając aromatu i smaku korzennych przypraw.

Te i inne sekrety „Z serca fabryki” znajdziemy na odwrocie pudełka wraz z czarno – białymi historycznymi zdjęciami fabryki i jej pracowników. Inne dla każdego wariantu między innymi Torcika Piernikowego, który do dzisiaj jest przygotowywany ręcznie. W skład linii Z serca fabryki wchodzą: Serca piernikowe w czekoladzie – z dodatkiem miodu, Pierniki nadziewane w czekoladzie – morela, Pierniki nadziewane w białej czekoladzie – czarna porzeczka, Torcik piernikowy z nadzieniem kakaowo-orzechowym, Torcik piernikowy z nadzieniem owocowym oraz Listki waflowe. Należy podkreślić fakt, że produkty te oblane są najwyższej jakości deserową czekolada, bez tłuszczu palmowego i  konserwantów.

– Wprowadzenie linii „z serca fabryki” jest jednym z elementów nowej strategii komunikacji, jaką obecnie realizuje FC Kopernik. W celu uporządkowania naszego portfolio produktów, postanowiliśmy wyróżnić, naszym zdaniem, najbardziej wyjątkowe wyroby z naszej oferty, jednocześnie komunikując klientowi na czym owa wyjątkowość polega – podkreśla Jakub Kopczyński, Marketing Manager Fabryki Cukierniczej KOPERNIK S.A.

W 1991 r. jako pierwszy zakład cukierniczy w Polsce, firma została przekształcona w spółkę akcyjną, przyjmując obecną nazwę: Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A. Jej akcjonariuszami stali się pracownicy, w których rękach pozostaje do dziś. Dlatego jej kapitał jest w 100% polski.

[galeria=”1″] 

Za projekty opakowań odpowiedzialna jest agencja reklamowa Lookin’good.

JK