Podkarpaccy samorządowcy coraz chętniej korzystają z usług firm badawczych, z których pomocą wdrażają innowacyjne rozwiązania i przygotowują strategie marketingowe. Pozyskiwane dzięki badaniom informacje pomagają w podejmowaniu kluczowych decyzji o objęciu konkretnej drogi i formy promocji gminy, miasta czy regionu. Ten temat zostanie rozwinięty w trakcie kolejnej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Jednym z prelegentów będzie Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Organizatorem Kongresu zaplanowanego na 17-18 listopada 2016 roku jest firma Exacto, Patronem Honorowym wydarzenia jest Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Zarządzanie jednostką samorządu terytorialnego w wielu aspektach przypomina kierowanie przedsiębiorstwem. Podobieństwa są widoczne nie tylko w przypadku planowania rozwoju, ale również przy konstruowaniu strategii promocji. W obydwu przypadkach niezwykle pomocne są szczegółowe badania, dające wójtowi, burmistrzowi czy prezydentowi miasta pełen zestaw przydatnych informacji.
– Badania marketingowe przynoszą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: co promować, jak promować, do kogo i w jaki sposób mówić. Wszechstronna analiza zasobów i potencjałów pozwala nakreślić nie tylko wizję, ale i jasno określić kierunki oraz formy działań promocyjnych samorządów. Tegoroczny Kongres będzie znakomitą okazją do przekonania się nie tyle o przydatności, ile o niezbędności badań marketingowych przy planowaniu strategii promocji, podejmowaniu innowacyjnych działań marketingowych, a nawet wyznaczaniu kierunków rozwoju – zachęca do udziału w wydarzeniu Piotr Karnas, dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, jeden z prelegentów Kongresu.
Nowe podejście samorządów do planowania strategii promocji
– Tematyka użyteczności badań w planowaniu strategii promocji to nie jedyne tematy podejmowane w trakcie VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Tegoroczni prelegenci przybliżą również kampanie wizerunkowe w kontekście turystyki oraz opowiedzą o technologiach mobilnych wykorzystywanych w urzędach. Nie zabraknie również case study.
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach daje konkretną, biznesową wiedzę w zakresie komunikacji, promocji i strategii, która jest również bardzo użyteczna w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego. Promujemy innowacyjne podejście, które procentuje – mówi Marzena Furtak-Żebracka, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.
Swoją wiedzą na temat turystyki 2.0 w trakcie Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach podzieli się Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, który objął wydarzenie Patronatem Honorowym.
[galeria=”1″]
Organizatorem wydarzenia jest firma Exacto sp. z o.o. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób.
Więcej informacji na ten temat TUTAJ
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: TVP3 Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Marketer+, MojRzeszow.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MarketingMiejsca.com.pl, Newsline.pl, Portalmedialny.pl, Marketing i Rynek, OOH Magazine, Law Business Quality, Dziennik Internautów oraz kampaniespołeczne.pl.
MW