Logo

Event MIX

Już jutro – OOH magazine na konferencji Event Biznes

18 października o godzinie 8.00 w centrum targowo-konferencyjnym EXPO XXI Warszawa rozpocznie się wyjątkowe spotkanie branży przemysłu wydarzeń – III edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes. Będzie to doskonała okazja do integracji środowiska, wymiany doświadczeń oraz wzajemnej inspiracji. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Konferencja, którą połączono z minitargami branży MICE została w pełni poświęcona tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać biznesowe cele.

Zaproszenie do grona tegorocznych mówców przyjęli: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, chief evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak, autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek, dyrektor PR i marketingu w stoczni jachtowej Sunreef Yachts Karolina Paszkiewicz, event manager Sunreef Yacht Marta Dworak, event manager w Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Radosław Mysłek oraz Piotr Jaworowicz kierownik działu projektów eventowych i mediów społecznościowych w PKN Orlen.

Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne: Event w strategii, Case study, Event a komunikacja oraz Event a efektywność – narzędzia. Podczas dyskusji poruszone zostaną kwestie związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu, managerów i specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach.

OOH magazine zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska w trakcie Event Biznes.

Patron medialny konferencji będzie promował najnowsze wydanie kwartalnika OOH magazine.

W  numerze dużo miejsca poświęcono podsumowaniom największych w drugiej połowie roku targów reklamy i poligrafii FestiwalMarketingu.pl oraz wydarzeniom im towarzyszącym, m.in. konferencji Event MIX. W festiwalowej nowości wzięło udział 220 osób.

OOH magazine zaprasza również do zapoznania się z kolejną propozycją, niezbędną w pracy agencji eventowych, reklamowych, PR i działów marketingu. Katalog OOH event! oferuje prawdziwe eventowe spektrum.Trzykrotnie większa objętość, dwa razy większy format i bogata zawartość merytoryczna – to zalety nowego wydania katalogu.

Najnowszy numer OOH magazine można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

Ostatnie wydanie  OOH event! do pobrania: TUTAJ

JK