Logo

Marketing MIX

Procontent Communication nagrodzony w międzynarodowym konkursie Spotlight Awards

Silver Award w konkursie Spotlight Awards otrzymał film „Kongsberg Automotive Wielkie Fabryki” przygotowany na zlecenie firmy Kongsberg Automotive Pruszków. Za realizację wideo odpowiadał Procontent Communication oraz Multimedialna Agencja Newsrm.tv.

Do tegorocznej edycji konkursu Spotlight Awards zostało nadesłanych ponad 800 zgłoszeń z całego świata. Film „Kongsberg Automotive Wielkie Fabryki” otrzymał97 punktów na 100 możliwych, uzyskując tym samym Silver Award w kategorii Organizational Video.

– Docenienie produkcji wideo „Kongsberg Automotive Wielkie Fabryki”  w międzynarodowym konkursie jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Projekt był dużym przedsięwzięciem do którego zaangażowanych było wiele osób na każdym etapie produkcji. Udało nam się osiągnąć zamierzony efekt z którego jesteśmy zadowoleni. Mimo to, najważniejszymi nagrodami dla nas niezmiennie są satysfakcja oraz zaufanie naszych klientów –mówi Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

O filmie „Kongsberg Automotive Wielkie Fabryki”

„Kongsberg Automotive Wielkie Fabryki” to film korporacyjny, który wyprodukowano w nieco innym formacie niż tradycyjne produkcje tego typu. Scenariusz był inspirowany znaną serią dokumentalną „Megafabryki”, emitowaną na antenie National Geographic. Firma Kongsberg Automotive Pruszków w podobny sposób postanowiła pokazać swój zakład i poprzez liczne ciekawostki technologiczne opowiedzieć o produkowanych w nim komponentach dla największych marek samochodowych na świecie.

Ze względu na telewizyjny format, w roli prowadzącego wystąpił Patryk Mikiciuk – gwiazda znana z programu „Automaniak”. Dziennikarz motoryzacyjny prowadząc rozmowy z pracownikami Kongsberg Automotive przedstawił historię spółki, ukazując jednocześnie jej ogromne zaplecze technologiczne oraz wdrażane innowacje.

O Spotlight Awards

Spotlight Awards to coroczny konkurs dla firm z branży public relations oraz marketingu, organizowany przez amerykańską organizację LACP. Jego celem jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji. Prace oceniane są pod względem pierwszego wrażenia, narracji, projektu graficznego, kreatywności, jasności oraz trafności przekazu.

www.procontent.pl

www.lacp.com

JK