Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla Nestlé Polska

Codziennie bony za Nestle paragony” – to hasło kolejnej edycji, ogólnopolskiej loterii Nestlé Polska w sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Organizację loterii powierzono agencji w wyniku wygranego przetargu.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie  konsumentów do sięgnięcia po produkty Nestlé w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 10 a 16 listopada 2016 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Lion, NesVita, Winiary, KitKat.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za min. 20 zł, wysłać SMS pod numer 70866, w treści wpisując: Nestle. numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronach www.uniqueone.pl  i www.kaufland.pl.

Codziennie do wygrania w loterii jest 14 bonów Kaufland o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Opel Mokka spośród wszystkich prawidłowo przesłanych  zgłoszeń.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, i Gazetka Sieci Kaufland).

JK