Logo

Marketing MIX

Ströer Digital Media inauguruje Update4Publishers

Ströer Digital Media rozpoczyna długofalowy program rozwojowy, mający na celu udoskonalenie jakości powierzchni reklamowej na witrynach w portfolio sieci. Pierwszy program rozwojowy skierowany do wydawców internetowych skupia się m.in. na podniesieniu advisibility, implementacji nowych rozwiązań adserwerowych i zmniejszeniu liczby użytkowników AdBlocka na ich stronach.

Założeniem Update4Publishers jest stopniowe podnoszenie jakości oferowanej przez Ströer Digital Media powierzchni reklamowej wobec nieustannych zmian zachodzących na rynku reklamy internetowej.

–  Naszą rolą jest ciągła współpraca z wydawcami, dostarczanie im nowych technologii i wspólne budowanie produktu, który spełni oczekiwania zarówno reklamodawców, jak i użytkowników. Stwierdziliśmy, że ten proces należy usystematyzować i nadać mu odpowiednią rangę. Stąd pomysł na Update4Publishers – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media.

W ramach trwającego właśnie pierwszego etapu wydawcy otrzymają kompleksowy raport na temat widoczności reklam na ich stronie oraz sugestie, jak mogą ją poprawić.

– Od sierpnia badamy advisibility wszystkich kampanii realizowanych w naszej sieci. Dzięki analizie wyników, wiemy co wydawcy powinni zmienić np. w layoucie strony, by poprawić ten coraz bardziej istotny dla reklamodawców wskaźnik. Będziemy dzielić się tą wiedzą i wskazywać kierunki poprawy wyników. Dodatkowo, zainteresowanym wydawcom Ströer przekaże również dostęp do panelu narzędzia Meetrics, które służy do monitorowania advisibility. Dzięki temu będą mogli na bieżąco kontrolować wskaźniki widoczności reklam na ich stronach – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media.

Kolejne części programu Update4Publishers to m.in. modernizacja technologiczna, która pomoże zoptymalizować wykorzystanie powierzchni wydawców w różnych modelach sprzedaży. 
– W Update4Publishers stopniowo przygotowywać będziemy wydawców do przejścia na nasze autorskie rozwiązanie adserwerowe, które jest aktualnie tworzone w ramach Grupy Ströer w Niemczech. Będzie ono zawierało zarówno funkcjonalności adserwera, jak i ekosystem Programmatic – mówi Ilona Drzewosowska.

Pełna implementacja założeń programu będzie wymagała aktywnej współpracy ze strony wydawców.

– Wiemy, że wielu zmian nie jesteśmy w stanie przeprowadzić sami. Kluczowe dla powodzenia programu jest aktywne współdziałanie naszych wydawców. Tak będzie np. w przypadku zaplanowanej na najbliższe miesiące akcji mającej na celu zmniejszenie liczby użytkowników AdBlocka wśród czytelników naszych wydawców. Dlatego regularnie kontaktujemy się z nimi i informujemy o kolejnych etapach naszego planu– podkreśla Aneta Dąbska.

www.stroerdigital.pl

JK