Logo

AktualnościGadżety reklamowe

ADLER Czech i Exito Group w gronie wystawców FestiwalMarketingu.pl 2017

9. edycja targów FestiwalMarketingu.pl odbędzie się za 10 miesięcy, jednak już 80% stoisk zostało sprzedanych. To rekordowy wynik w historii organizatora. Poza wystawcami, którzy z roku na rok kontynuują współpracę, do ich grona dołączają również debiutanci.

Nowe firmy, które dołączyły do wystawców edycji 2017 to ADLER Czech i Exito Group. Obie firmy dostarczają produkty z szeroko rozumianego portfolio artykułów promocyjnych.

– Rosnące zainteresowanie naszą imprezą, gdy zostało do niej jeszcze 10 miesięcy, to bardzo dobry znak i jeszcze lepsza prognoza na nadchodzący rok. To, co sprawia nam satysfakcję, to zarówno lojalność stałych wystawców oraz zainteresowanie nowych firm, w tym z zagranicy. Mając na uwadze dynamikę rozwoju imprezy i jej sprzyjający termin, już teraz prognozujemy wzrost ilości wystawców w 2017 roku nawet do 300 firm – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

ADLER Czech to producent i dystrybutor markowej odzieży reklamowej, jego główna siedziba znajduje się w Czechach w mieście Ujście nad Łabą. Firma została założona w 2000 roku i od samego początku jej działalność ewoluowała w kierunku dostarczania tekstyliów głównie do agencji reklamowych, firm zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą odzieży oraz jej znakowaniem. Adler od początku swojego istnienia był jednym z najszybciej rozwijających się producentów i importerów tekstyliów reklamowych w Czechach. W skład portfolio firmy wchodzą przede wszystkim koszulki, koszulki polo, bluzy, polary, kurtki, czapki, produkty frotté. Forma posiada następujące brandy: ADLER (TM), Malfini, Piccolio. ADLER Czech będzie również wystawcą przyszłorocznej edycji road show PROMO SHOW.

Firma Exito Group to importer i producent długopisów reklamowych. Firma posiada w swoim portfolio takie marki jak AdPen, PenSite, jak również odzieżową – Fruit of the Loom i brand produktów dla hoteli – HotelStore. Firma koncertuje się głównie na rynku polskim, jednak sprzedaje swoje produkty również w Europie Zachodniej. Jest członkiem PSI – międzynarodowej organizacji zrzeszającej dystrybutorów materiałów reklamowych.

Przypominamy relację filmową z tegorocznej edycji festiwalu:

[youtube=”JRymjeFlh5c”]

Przypominamy relację filmową z tegorocznej edycji PROMO SHOW:

[youtube=”dGf12XVKe5Y”]

www.festiwalmarketingu.pl

www.promoshow.pl

KL