Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Witamy Nowych Członków PIAP

W ostatnim kwartale br. szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wzmocniło 4 nowych Członków. Są to firmy: Modern Forms Marcin Bosek, MJM Company Sp. z o.o., Reklamowe24 oraz Cartamundi Polska Sp z o.o.

Modern Forms – producent medali i statuetek

Jak podkreśla firma Modern Forms, jej główną dewizą jest tworzenie, a nie odtwarzanie. Stawia na kreatywność, innowacyjność i indywidualne podejście do klienta.

– Tylko tak można stworzyć za każdym razem rzeczy niepowtarzalne, niezwykłe, w pełni wyjątkowe. Firma to zgrany i ambitny zespół, który dba o jakość, zadowolenie i satysfakcję Klientów, dlatego nieustannie wprowadza nowe rozwiązania i oryginalne produkty. Stawia sobie wiele celów, jeden z nich to ciągły rozwój i udoskonalanie oferty. To nieustanna potrzeba rozwijania się, pasja tworzenia nowych rozwiązań, innowacji oraz produktów, którą ciągle w sobie podsycamy, pielęgnujemy. To głód wyzwań, który napędza nas do działania i motywuje do szukania nowych możliwości i dlatego między innymi chęć przystąpienia do PIAP  – mówi Marcin Bosek, CEO Modern Forms.

MJM – dystrybutor odzieży sportowej

Firma MJM przez wiele lat poszukiwała rozwiązań, które będą dostosowane do potrzeb ludzi aktywnych sportowo i turystycznie. Marka Bee2  powstała  z połączenia  pasji uprawiania sportu  oraz innowacji.

– W dobie XXI wieku możemy zaoferować Państwu rozwiązania, które nie tylko kuszą pięknym   wyglądem  ale też są bardzo  funkcjonalne. Wszystkie  nasze produkty mają ułatwiać  życie  użytkownikom – mówi Justyna Skoczeń z firmy MJM. Marka Bee2  skierowana jest  dla  agencji reklamowych oraz do dystrybutorów artykułów  reklamowych, produkty mają  uzupełnić ofertę  katalogową. Jak zapewnia firma, dzięki indywidualnemu  podejściu do każdego  zapytania  jest w stanie  wykonać    produkty w dowolnej kolorystyce już od  5 sztuk.  

Reklamowe24 – agencja reklamowa

Reklamowe24 powstało w 2007 r. z inicjatywy Michała Niewiadomskiego i Michała Maciejewskiego. Firma specjalizuje się w sprzedaży gadżetów reklamowych przygotowanych zgodnie z wizją klientów. Reklamowe24 może pochwalić się dużym doświadczeniem i zgranym zespołem pracowników. Oferta gadżetów jest stale powiększana i dostosowywana do potrzeb zleceniodawców. Specjaliści ds. obsługi klientów oraz graficy są w stałym kontakcie z Klientami, precyzyjnie realizując zamówienia. O rzetelności przedsiębiorstwa świadczą liczne referencje oraz certyfikaty.

– Nasze miejsce, jako firmy oferującej usługi najwyższej jakości w branży artykułów reklamowych, jest w PIAPie. Cieszymy się mogąc zasilić grono rzetelnych, godnych polecenia przedsiębiorstw zrzeszonych w Izbie– mówi Gabriela Niewiadomska, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w firmie Reklamowe24.

Cartamundi – producent gier planszowych

Cartamundi jest międzynarodową rodziną producentów gier planszowych, kart do gry i gier karcianych, ale nie tylko. Cartamundi to również profesjonalni konsultanci, którzy doradzą Tobie i Twojej firmie rozwiązania promocyjne oraz marketingowe, które sprawdzają się już w firmach na całym świecie. Obecnie firma Cartamundi jest  największym producentem i dystrybutorem kart do gry i gier planszowych na świecie.

– Jaki jest nasz sekret? Wykwalifikowana kadra, która przekłada swoje doświadczenie oraz pasję do każdej gry jaką produkujemy. Przesłaniem firmy jest codzienne dzielenie się magią wspólnej gry z naszymi pracownikami oraz klientami.- Do PIAP przystępujemy z nadzieją na dalszy rozwój oraz kontakty z ciekawymi firmami, których również ambicja jest być coraz lepszymi w branży reklamowej.To również znakomita okazja na pokazanie naszej firmy z jak najlepszej strony oraz pokazanie szerszej publiczności naszych nietuzinkowych produktów – mówi Robert Gąsiorek specjalista ds. promocji i kampanii lojalnościowych Cartamundi Polska.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

www.piap-org.pl

JK