Logo

Marketing MIX

BWPR dla SŁONECZNEJ TŁOCZNI

SŁONECZNA TŁOCZNIA – producent soków NFC – dołączyła do grona klientów agencji BWPR.PL. Głównym celem współpracy jest opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji oraz zbudowanie wizerunku marki.

Agencja w ramach kontraktu zajmie się przygotowaniem strategii działań public relations oraz jej realizacją. Decyzją o wyborze partnera została podjęta na drodze konkursu ofert.

Za realizację projektu odpowiadać będzie zespół zarządzany przez Agnieszkę Kołogrecką i Patrycję Sawicką – Sikorę.

BWPR.PL posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji usług dla firm z sektora FMCG. Agencja realizowała projekty m.in. dla marek takich jak: LAVAZZA, ILLY, OSHEE, CHRZANOWSKA MANUFAKTURA WĘDLIN, NORTH COAST, MÜLLER, CORNELIUS, PERAGE czy MARTINI.

Słoneczna Tłocznia jest producentem świeżo tłoczonych, naturalnie mętnych soków NFC. Pasteryzowane soki w wielu atrakcyjnych smakach powstają ze świeżych owoców i warzyw, bez jakichkolwiek dodatków. Pakowane są w duże opakowania 5l i 3l i dostępne są w 10 smakach: pomarańczowym, pomarańczowo-grapefruitowym, pomarańczowo- jabłkowym, jabłkowym, gruszkowo-jabłkowym,  marchwiowo-jabłkowym, wieloowocowym, jabłkowo-porzeczkowym, jabłkowo – wiśniowym i jabłkowo – aroniowym. Okres przydatności do spożycia po otwarciu wynosi do 14 dni, dzięki pakowaniu produktu w worek Bag-in-box. Specjalny zawór VITOP pozwala na wielokrotne dozowanie soku, bez dostępu powietrza do wewnątrz, tym samym zabezpieczając go przed zepsuciem. Soki Słonecznej Tłoczni można kupić m.in. w sieciach Auchan, E.Leclerc, Kaufland, Makro i Tesco.

Produkty marki Słoneczna Tłocznia mogą pochwalić się wieloma wyróżnieniami, m.in. Teraz Polska, Created in Poland Superbrands, Laur Konsumenta, „Dobry produkt – wybór ekspertów” w kategorii Jakość produktu przyznany przez Portal Spożywczy i Wiadomości Handlowe, a także Superprodukt Świata Kobiety.

MW