Logo

Marketing MIX

Subiektywny ranking reklam z tegorocznego finału Super Bowl

Jak co roku, finał Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to nie tylko prawdziwe święto sportu, ale też ogromna gratka dla marketerów i całej branży reklamowej. Firmy prześcigają się w coraz to kreatywniejszych spotach reklamowych, zatrudniając do kampanii gwiazdy i wydając „bajońskie” sumy na reklamę.

Za spot o długości pół minuty podczas Super Bowl trzeba było zapłacić 5 milionów dolarów. Prezentujemy najciekawsze według nas kampanie:

1) KFC na bogato, czyli nie samym sportem człowiek żyje

[youtube=”aZo4yKpROL0″]

 

2) Justin Bieber jak „imprezowy ekspert” dla T-Mobile

[youtube=”x-2j6rXQpN0″]

 

3)  Dwuczęściowa reklama Wix.com z udziałem brytyjskiego aktora Jasona Stathama

[youtube=”LZFsDLXEfmU”]

[youtube=”wLPiplsXRck”]

 

4) „GoDaddy” przekonuje, że „Internet pragnie Ciebie!”

[youtube=”-YmnnwFQbpk”]

 

5) Fani ostatniej produkcji Netflixa doczekali się podczas Super Bowl trailera drugiego sezonu serialu „Stranger Things”.

[youtube=”9Egf5U8xLo8″]

 

6) Wśród reklamowych debiutantów na Super Bowl pojawiła się znana marka biżuterii – Tiffany razem z piosenkarką, Lady Gagą.

[youtube=”37maRtY7D6Y”]

 

7) Audi porusza ważny problem równości płac i przy okazji serwuje świetną reklamę

[youtube=”G6u10YPk_34″]

 

8) Był Justin Bieber, jest i Justin Timberlake. Tym razem dla BAI.

[youtube=”Ji1s_cHwzZw”]

 

9) Plejadę gwiazd możemy także oglądać w najnowszej produkcji Hondy.

[youtube=”f06ng5cII8o”]

 

 10) „Swobodny jeździec” w wykonaniu Marcedesa i Petera Fondy. Kampania „Born to be wild”.

[youtube=”eEM-9n9m310″]

 

51. finał Super Bowl odbył się 5 lutego w Houston, a do walki stanęly drużyny New England Patriots i Atlanta Falcons. W przerwie meczu zagrała Lady Gaga. Wedle prognoz reklamy miało zobaczyć ok. 100 mln Amerykanów.

KL