Agata Kozanecka będzie odpowiadać za wdrożenie strategii e-commerce grupy hoteli Vienna House w Polsce. Do jej obowiązków będzie należeć m.in. analiza obecności hoteli Vienna House w Internecie, prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizacja serwisu www pod kątem sprzedaży. Głównym celem jest rozwój sprzedaży usług hotelowych Vienna House za pośrednictwem kanałów online.
– Stworzenie nowego stanowiska w Vienna House w Polsce jest potwierdzeniem, że nasza sieć rozwija się i chce budować wizerunek marki oraz swoich hoteli w Internecie. Agata jest ekspertem w dziedzinie e-commerce, o czym świadczy jej bogate portfolio oraz międzynarodowe doświadczenie. Wierzę, że dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, spoza branży hotelarskiej, pomoże nam wdrażać nowatorskie i skuteczne pomysły – podsumowuje Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House.
Kozanecka ukończyła studia w zakresie marketingu i sprzedaży w ESADE Business School w Barcelonie. Pracę w zakresie marketingu internetowego rozpoczęła w 2009 roku w agencji 77Agency w Londynie, gdzie prowadziła projekty w zakresie SEM dla m.in. takich marek jak American Express czy EA Games. Ostatnie 3 lata pracowała w agencji interaktywnej Infinity Group na stanowisku e-Commerce Strategist i współpracowała w obszarze e-commerce z takimi markami jak Netia, BNP Paribas, Generali czy Legg Mason.
JK