Logo

Marketing MIX

Pyszne.pl z nową kampanią „Twój Czas”

Właściciel serwisu Pyszne.pl wraz z uruchomieniem kampanii „Twój Czas” wchodzi na nowy poziom komunikacji z użytkownikami. Kampania opracowana przez holenderską agencję Etcetera obejmuje Polskę, Niemcy, Holandię, Belgię i Austrię. 

Pyszne.pl jest liderem na polskim rynku zamówień jedzenia online, współpracującym z ponad 5.000 restauracji w całym kraju. Należy do międzynarodowej grupy Takeaway.com, obsługującej miesięcznie miliony zamówień dla ponad 30.000 restauracji w całej Europie. Nowa kampania serwisu zrealizowana jest z rozmachem i utrzymana w nowoczesnym, miejsko-lifestylowym klimacie.

Kampania przedstawia Pyszne.pl jako pozytywny wybór w każdej chwili, gdy dbamy o jakość swojego czasu. „Pyszne.pl jest dla każdego, zawsze i wszędzie” – ta centralna idea marki zestawiona została w kampanii z obrazami codziennych chwil, które mogą przynieść radość, satysfakcję, odprężenie, jeśli tylko właściwie je wykorzystamy. Nieważne, czy spędzamy je w towarzystwie rodziny, kolegów z pracy, przyjaciół czy ukochanych zwierzaków. Jedząc sushi, indyjskie curry, pizzę czy makaron. Zadowolenie możemy czerpać z każdego momentu.

Kampania obejmuje zarówno środki masowego przekazu (TV / outdoor), jak i programmatic marketing (Online Video, Display), którego celem nie jest wyłącznie konwersja, ale również budowanie marki. Kampania rozpoczęła się jednocześnie na pięciu głównych rynkach spółki Takeaway.com: w Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii i Austrii.

– Rynek zamówień jedzenia online zmienia się bardzo dynamicznie na całym świecie. Pyszne.pl przez ostatnie miesiące intensywnie pracowało nad nowym podejściem do dialogu z klientem, czego efektem jest między innymi kampania „Twój Czas”. Do tej pory stawialiśmy przede wszystkim na rozpoznawalność marki, teraz coraz częściej pokazujemy serwis w kontekście codziennych sytuacji i częstych zachowań naszych użytkowników. Bazując na idei smart living, utożsamiamy korzystanie z serwisu z pełniejszym cieszeniem się życiem – mówi Marta Czarnecka, Head of Marketing Poland.

Stworzeniem kreacji dla 5 europejskich rynków zajęła się agencja Etcetera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Pyszne.pl pod kierownictwem Marty Czarneckiej, posiłkując się wsparciem domu mediowego Media Group.

[youtube=”qWQGc8xLmvc”]

 

MW