Logo

Marketing MIX

Elastusie od Elasto Form w ostatnim OOH magazine

150 sztuk magazynu z personalizowaną okładką z zespołem elasto form Polska trafiło w ubiegłym miesiącu do TOP agencji reklamowych i kluczowych klientów firmy. OOH magazine tym samym zrealizował rekordowe wydanie: 7 okładek, a poza standardową ilością 6 tys. sztuk, przygotował także kolejne 2 tys. sztuk na specjalne zamówienie.

OOH magazine poprzez specjalną, dedykowaną okładę magazynu po raz kolejny udowadniał hasło „potęgi personalizacji”. Tę samą ideę podkreśla też elasto form Polska, promując unikatową technologię nadruku „Give Away Collection”, która pozwala tworzyć wyjątkowe opakowania. W ostatnim numerze Karol Boba, Managing Director w elasto form Polska, opowiadał także o tym, jak powinien wyglądać oryginalny gadżet reklamowy, mówił także o roli technik i możliwości personalizacji artykułów promocyjnych.

– „Give Away Collection” to metoda, którą możemy zastosować przy personalizacji torebek na słodycze typu flow-pack oraz opakowań blistrowych. Wybieramy motyw graficzny, który będzie stanowił tło produktu. Podczas produkcji jest on dzielony na mniejsze części, które są losowo obracane pod różnym kątem i skalowane. Dodatkowym elementem każdego opakowania jest stała grafika w postaci logotypu lub tekstu reklamowego. Dzięki tej innowacji każde opakowanie jest niepowtarzalne, w jednej realzacji nie ma dwóch jednakowych produktów – mówi Karol Boba, Managing Director w elasto form Polska.

 

Give Away Collection pozwala uzyskać oryginalny i jedyny w swoim rodzaju nadruk. Na zdjęciu Elastusie – kreatywne żelki reklamowe dla firm, które dzięki możliwości personalizacji, sprawdzą się w każdej branży.

– Możliwość obecności na okładce OOH magazine była dla nas wielkim wyróżnieniem. Magazyn jest rozpoznawalną marką, z którą zawsze chętnie podejmujemy współpracę. Nakład z okładką, na której jesteśmy przekazaliśmy głownie do czołowych agencji reklamowych, z którymi na co dzień współpracujemy, co było dobrą okazją, aby klienci zapoznali się z naszym wizerunkiem. Dodatkowo, sesja okładkowa byłą świetną zabawą – mówi Karol Boba, Managing Director w elasto form Polska.

Przeczytaj wywiad z Karolem Boba, Managing Director w elasto form Polska TUTAJ

Pobierz numer z okładką elasto form Polska TUTAJ

KL