Drugie w tym roku wydanie kwartalnika dla branży marketingowej jest już dostępne na rynku. W tym numerze tematyka skupia się wokół dwóch głównych zagadnień: opakowań oraz marketingu skierowanego dla tzw. silver generation.
Jak co roku o tej porze, czytelnicy znajdą na łamach magazynu „Raport Opakowania”, czyli kompendium wiedzy na temat opakowaniowych trendów na rynku. A w nim m. in.: podsumowanie sytuacji branży i prognozy na lata 2017-2020, analiza personalizacji opakowań jako elementu strategii marki czy rozważania aspektu ochrony środowiska w kontekście opakowań. Numer dystrybuowany będzie podczas targów Packaging Innovations, których OOH magazine jest partnerem.
Reklamowy potencjał silver generation, czyli grupy 60+, to obok opakowań drugi temat przewodni numeru. W jaki sposób pokolenie seniorów zmienia rynek opakowań? Jak kreowane są przekazy marketingowe do tej grupy docelowej? Jaką ofertę dla seniorów ma branża artykułów promocyjnych? Na te, i inne pytania, odpowiedzi można szukać w najnowszym OOH magazine.
W numerze także wywiady z TOP dyrektorami marketingu firm: Drutex, Haier, PKP Intercity, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych czy Mitsubishi Motors Polska.
Co więcej, OOH magazine powiększa się o nowy dział, EVENT&MICE. Segment poświęcony branży wydarzeń będzie zawierał bieżące informacje z branży, podsumowanie najważniejszych wydarzeń, zapowiedzi kolejnych oraz wywiady i materiały eksperckie. W najnowszym numerze o potencjale eventów opowiada m. in. przedstawiciel T-Mobile Electronic Beats.
Zobacz najnowsze numery:
Okładka z firmą Reklamowe24 – KLIKNIJ
Okładka z firmą Etigraf – KLIKNIJ
O najnowszy numer i prenumeratę można pytać pod adresem: prenumerata@oohmagazine.pl
KL