Logo

Marketing MIX

Powstał nowy klub integrujący managerów – Manager Business Hub

W Warszawie powołano nową organizację biznesową, Manager Business Hub. To platforma rozwoju biznesu, która skupia managerów najwyższego szczebla, a jej celem jest stworzenie efektywnej przestrzeni networkingowej w nieszablonowej formule. Pomysłodawcami inicjatywy są managerowie z wieloletnim doświadczeniem biznesowym Piotr Winek i Andrzej Włodarski.

Organizacja biznesowa Manager Business Hub powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie właścicieli, udziałowców i managerów zarządzających firmami, korporacjami oraz polskimi i zagranicznymi instytucjami. Przestrzeń networkingowa Manager Business Hub ma na celu stworzenie wyjątkowej platformy umożliwiającej wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk biznesowych. Twórcy hubu stawiają przede wszystkim na bezpośrednie kontakty oraz wsparcie członków klubu w nawiązywaniu dobrych relacji biznesowych z potencjalnymi partnerami czy kontrahentami.

– Przez 18 lat jestem aktywny na rynku finansowym, koncentrując się na obszarach bankowości, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych, emerytalnych. Przeszedłem wszystkie etapy kariery korporacyjnej, począwszy od sprzedawcy, żeby docelowo zarządzać zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż. Jako kierujący sprzedażą zawsze czułem potrzebę udziału w organizacji biznesowej, która zapewniłaby mi coś więcej niż tylko udział w konferencjach lub imprezach polegających na wręczaniu kolejnych mniej lub bardziej prestiżowych nagród. Podobnie jak innym managerom potrzebne są mi przede wszystkim bezpośrednie kontakty i dobre relacje biznesowe z potencjalnymi partnerami lub kontrahentami. Właśnie tak narodził się pomysł powołania do życia Manager Business Hub. Stawiając na jakość tych relacji, już na wstępie zaprosiliśmy do udziału w Manager Business Hub znanych i cenionych na rynku partnerów– mówi Piotr Winek, prezes Manager Business Hub.

Wsparcie rozwoju biznesu i integracja członków są kluczowymi celami hubu, dlatego w ramach Manager Business Hub realizowane są takie działania jak: konferencje biznesowe, eventy o charakterze integracyjnym, promocja kultury i sztuki, spotkania indywidualne i inne inicjatywy mające na celu szeroką integrację środowiska biznesowego.

W ramach członkostwa klubowicze mają możliwość skorzystania z przestrzeni konferencyjnej w kilku nowoczesnych biurowcach w centrum Warszawy, aby w komfortowych warunkach móc przeprowadzić spotkania biznesowe.

– Dla mnie, jako wieloletniego uczestnika rynku nieruchomości, szczególne znaczenie ma ocieplanie kontaktów biznesowych. Dobre bezpośrednie relacje to najlepsza forma pozyskiwania klientów z myślą o wieloletniej współpracy. We własnej praktyce biznesowej nieraz przekonałem się, że nie ma nic lepszego niż dobre referencje, dzięki którym z czasem jesteśmy w stanie zbudować sieć zaufanych partnerów. Dlatego serdecznie zapraszamy do Manager Business Hub– podkreśla Andrzej Włodarski, członek zarządu Manager Business Hub.

Integracja środowiska biznesowego będzie odbywać się na kilku poziomach, m.in. poprzez zaangażowanie członków w działania o charakterze CSR. Społeczność skupiona wokół Manager Business Hub będzie podejmować inicjatywy na rzecz integracji środowiska biznesowego z aktywnościami z obszaru kultury oraz nauki.

Więcej informacji można znaleźć na www.managerbusinesshub.pl

Piotr Winek – manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w sektorze finansowym, które zdobywał pracując m.in. w takich spółkach jak PKO BP SA, BOŚ SA, PKO TFI czy PKO Bankowy PTE. W dorobku zawodowym ma również doświadczenia związane z tworzeniem i zarządzaniem spółką, które zdobył zarządzając projektami z branży finansowej oraz marketingu i reklamy.

Andrzej Włodarski – doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w kancelarii Brochocki oraz Woodlark Group. Następnie, z dużymi sukcesami rynkowymi tworzył firmę doradczą Nuvalu, która operuje w Polsce na rynku nieruchomości komercyjnych i gdzie pełnił funkcje zarządcze. Podczas 14 lat pracy na rynku nieruchomości doradzał zarówno licznym podmiotom państwowym, firmom międzynarodowym, jak i prywatnym, m.in. NIKON, Baker Tilly, ASUS czy KONE. Był również odpowiedzialny za tworzenie kampanii marketingowych i budowanie strategii wynajmów dla wielu warszawskich biurowców.

JK