Logo

Trade marketing

Agencja ADnova zrealizuje międzynarodowy projekt w Europie Środkowo-Wschodniej

ADnova trzeci rok z rzędu wygrała przetarg na zaprojektowanie zestawów świątecznych dla kosmetycznego koncernu Coty.

Tym razem, agencja będzie odpowiedzialna za wygląd opakowań kosmetyków do makijażu marki Rimmel, Bourjois, Sally Hansen oraz Miss Sporty. Opakowania trafią do sklepów w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech w listopadzie tego roku.

– Każdego roku poprzeczka jest coraz wyżej i aby wygrać taki przetarg, projekty muszą wyróżniać się nowoczesnym designem i świeżym podejściem. Dlatego, tym bardziej jesteśmy dumni, że nasz silny zespół kreatywno-graficzny ponownie sprostał tak trudnemu wyzwaniu – komentuje Lech Borek, CEO ADnova.

Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Coty od 8 lat. W zakresie jej kompetencji są zarówno programy 360 stopni, jaki i pojedyncze akcje promocyjne, w szczególności wspierające wprowadzanie na rynek nowych produktów. Agencja projektuje i produkuje również dla koncernu Coty wszelkiego rodzaju materiały POS.

MW