Marketing MIX FIRST LINE Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki NOBILES

FIRST LINE Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki NOBILES

32
0

Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki NOBILES (Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.), z okazji 120-stych urodzin marki.

Loteria wystartowała 1 kwietnia pod hasłem „MALUJESZ ZYSKUJESZ. Świętuj z nami 120. urodziny”. Okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 31 sierpnia 2017 roku.

Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupu dowolnego produktu marki NOBILES oraz zarejestrować się zgłaszając dowód zakupu na stronie www.120lat.nobiles.pl. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. W loterii do wygrania są karty  przedpłacone o wartości: 1 200 zł (120 kart) oraz 120 zł (1200 kart), co miesiąc ze wszystkich  zgłoszonych w danym miesiącu dowodów zakupu odbędzie się losowanie Nagrody Głównej, którą jest karta przedpłacona zasilona kwotą 12 000 zł. 

Agencja FIRST LINE Polska Sp. z o.o. działając na zlecenie Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o. odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS w punktach sprzedaży oraz informacje na stronach www.nobiles.pl, www.120lat.nobiles.pl.

JK